کد خبر : 1754694 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:37 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم با انتخابی بهترین کشتی‌گیر انتخاب شود

محبی: به هیچ چیز جز مدال المپیک فکر نکردم

دارنده مدال طلای کشتی آسیا در وزن 125 کیلوگرم گفت: امیدوارم با برگزاری مسابقه انتخابی کشتی‌گیری که شایسته است برای المپیک انتخاب شود.

محبی: به هیچ چیز جز مدال المپیک فکر نکردم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، یدالله محبی در پاسخ به این سوال که با وجود کسب سهمیه مدت‌ها خبری از او در اردوها و تمرینات وجود نداشته، عنوان کرد: تا قبل از کرونا و قرنطینه در اردو حضور داشتم اما بعدها اردوها تعطیل شد و همه بچه ها به شهر خودشان برگشتند.

آزادکار کشورمان در وزن ۱۲۵ کیلو عنوان کرد: آن موقع که قرنطینه شد تمریناتم منظم برگزار نمی‌شد. من در لیگ هم کشتی گرفتم که خوب نبودم اما از ۶ ماه قبل برای المپیک تمریناتم را آغاز کردم چون من سهمیه گرفته بودم باید در انتخابی شرکت می‌کردم به همین دلیل تمرینات را خوب انجام دادم. حالا تصمیم با کادر فنی است که چه کسی اعزام شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا به حضور در المپیک و پوشیدن دوبنده پیراهن تیم ملی امیدوار است، خاطرنشان کرد: صددرصد. من با کادر فنی و همینطور آقای مهربان صحبت کردم. به من گفتند در وزن ما هنوز چیزی مشخص نیست. آنها گفتند دوست داریم تو در ایران محک بخوری. درخواست من هم این بود با توجه به تمریناتی که داشتم فرصت دهند خودم را نشان دهم تا هر کسی که لایق است به المپیک اعزام شود.

محبی درباره اینکه در چند اردو به تیم ملی دعوت نشده‌، تصریح کرد: چند اردوی اول بعد از انتخابی جهانی مصدومیت داشتم. نظر کادر این بود در اردوها نباشم. یک اردو قبل از مسابقات آسیایی شرکت کردم اما چون پدرم مریض بود تمرکز نداشتم در اردو حضور داشته باشم. 

 

ملی پوش کشورمان درباره اینکه برای رقابت در تیم ملی باید با طاهری و زارع مبارزه کند، یادآور شد: من با طاهری حریف هستم. در انتخابی گذشته او اول شد اما من به خاطر آسیب دیدگی نتوانستم کشتی بگیرم. ما بارها با هم کشتی گرفته‌ایم. زارع هم ورزشکار جوان و با انگیزه ای است. توقع من از کادر این بوده که با مسابقه کسی که شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی است را انتخاب کنند.

 

دارنده مدال طلای آسیا ادامه داد: اصلی‌ترین برنامه‌ام حضور در المپیک است. من به غیر از مدال المپیک به هیچ چیزی فکر نکردم. از سال ۲۰۱۶ که کمیل قاسمی مدال نقره المپیک را گرفت به فاصله شش ماه انتخابی دادم و برنده شدم. در سال ۲۰۱۷ و بعد از آن کشتی گرفتم. همه بچه ها انگیزه دارند امیدوارم با درایت کادر بهترین کشتی‌گیر انتخاب شود. من هم تابع تصمیم کادر فنی هستم.

 

محبی درباره اینکه حریفانش قرار است در جام زیلکوفسکی رقابت کنند اما او در جام تختی کشتی می‌گیرد، گفت: من هم دوست داشتم در مسابقات لهستان کشتی بگیرم اما کادر صلاح دید من در جام تختی شرکت کنم، من هم تابع هستم.

دیدگاه‌ها