کد خبر : 1754710 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:10 | 23.9K بازدید | 2 دیدگاه

یک کارت زرد تا محرومیت؛

11 بازیکنان بارسا و اتلتیکو روی لبه تیغ

شش بازیکن از بارسلونا، پنج بازیکن از اتلتیکو مادرید و یک بازیکن از رئال در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر، محروم خواهند شد.

11 بازیکنان بارسا و اتلتیکو روی لبه تیغ

به گزارش "ورزش سه"، تنها سه مسابقه دیگر به پایان فصل 21-2020 لالیگا باقی مانده است و رقابت بر سر قهرمانی از همیشه داغ تر است. چهار تیم مدعی قهرمانی در این هفته برابر یکدیگر به تساوی دست یافته اند تا سرنوشت قهرمانی این فصل به آخرین روزها کشیده شود و تیم ها بی گمان در آخرین مرحله از این نبرد حساس به تمام بازیکنان خود نیاز خواهند داشت.

بااین وجود شش بازیکن از بارسلونا، پنج بازیکن از اتلتیکو مادرید و یک بازیکن از رئال مادرید تنها یک کارت زرد دیگر با محرومیت فاصله دارند و ممکن است در صورت جریمه شدن در بازی آینده یکی از بازی های باقی مانده را از دست بدهند.

 

1600250

 

لیونل مسی، جرارد پیکه، آنتوان گریزمان، فرانکی دی‌یونگ، اسکار مینگسا و یوردی آلبا بازیکنان در خطر بلوگرانا هستند.

در اتلتکو مادرید استفن ساویچ 14 بار کارت زرد گرفته، کوکه با 9 کارت زرد در رده دوم است و هر دو تنها یک کارت زرد دیگر با محرومیت فاصله دارند.

 

1600253

 

ماریو هرموسو، سال نیگوئز و توماس لمار نیز در صورتی که در بازی این هفته با کارت زرد جریمه شوند، بازی بعدی را از دست خواهند داد، هر چندلمار دچار مصدومیت شده است و ممکن است تنها در آخرین بازی فصل اتلتیکو باربر ویارئال بتواند به میدان بازگردد.

از سوی دیگر زین الدین زیدان در حال حاضر تنها باید نگران کاسمیرو باشد چرا که ستاره برزیلی در تساوی 2-2 مادریدی ها برابر سویا نهمین کارت زرد این فصل خود را دریافت کرد.

 

1600251

 

با وجودی که بازیکنان اتلتیکو مادرید در این فصل 98 کارت زرد دریافت کرده اند، هیچ کدام از آنها در 35 مسابقه گذشته این تیم در لالیگا با کارت قرمز از زمین بازی اخراج نشده اند.

هیچ تیمی در این فصل در دریافت کارت زرد آماری بهتر از رئال مادرید نداشته و شاگردان زیدان تا این مقطع تنها 53 کارت زرد دریافت کرده اند، اما سه بار نیز با کارت قرمز جریمه شده اند.

کاتالان ها تا به اینجا 62 کارت زرد و دو کارت قرمز دریافت کرده اند. در این میان آلاوس با دریافت 13 کارت قرمز بیش از هر تیم دیگری در لالیگا در این فصل اخراجی داده است.

دیدگاه‌ها