کد خبر : 1754712 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:15 | 50.3K بازدید | 43 دیدگاه

در شب درگیری شجاع؛ صعود الریان به فینال

تیم فوتبال الریان موفق شد در دیدار نیمه نهایی امیر کاپ قطر، با برتری مقابل الدحیل راهی دیدار فینال شود.

در شب درگیری شجاع؛ صعود الریان به فینال

به گزارش "ورزش سه"، در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی امیر کاپ قطر، تیم های الدحیل و الریان در استادیوم جاسم بن حمد به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری دو بر یک الریان به پایان رسید تا آنها در دیدار فینال حریف السد شوند.


در این مسابقه و در دقیقه 13 ارسال کرنر عبدالعزیز حاتم به روی دروازه، با ضربه سر داما ترائوره مدافع جلو کشیده الریان همراه شد که توپ پس از برخورد به یکی از بازیکنان الدحیل تغییر مسیر داد و به طاق دروازه الدحیل چسبید.


در نیمه دوم نیز حملات الریان نتیجه داد. حرکت خوب بازیکنان این تیم در دقیقه 59 منجر به یک ضربه پنالتی شد که یاسین براهیمی پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت صلاح زکریا وارد دروازه کرد تا حساب کار دو بر صفر شود.


در دقایق پایانی حملات الدحیل منجر به کاهش اختلاف شد. یک ارسال به روی دروازه و ضربه سر المعز علی به خالد محمد رسید و این بازیکن توپ را محکم به سمت دروازه الریان شوت زد که در دهانه دروازه، مایکل اولونگا مهاجم کنیایی الدحیل، با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد تا حساب کار دو بر یک شود.

 

1600264


در دقایق پایانی این بازی، کار به درگیری کشیده شد. محمد جمعه مبارک که در دقیقه 90 به میدان آمده بود، یک دقیقه پس از ورودش به زمین با کشیدن پیراهن ادمیلسون جونیور بازیکن الدحیل، به روی او مرتکب خطا شد که این صحنه با واکنش بازیکن برزیلی الدحیل مواجه شد و کار به درگیری بین بازیکنان دو تیم کشیده شد.


شجاع خلیل زاده بازیکن ایرانی الریان نیز با خالد محمد بازیکن جوان الدحیل درگیر شد که البته این صحنه از چشم تیم داوری به دور ماند. پس از بازبینی تصاویر توسط اتاق VAR، المعز علی کاپیتان الدحیل با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد و همچنین 2 بازیکن دیگر الدحیل و یک بازیکن الریان کارت زرد دریافت کردند.


این بازی خشن که 10 کارت زرد و یک کارت قرمز در پی داشت، در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود الریان به پایان رسید تا یاران شجاع با صعود به دیدار فینال امیر کاپ، حریف ژاوی و السد شوند.

 

1600263

 

1600261

آغاز درگیری ها از اینجا بود. جایی که محمد جمعه مبارک با کشیدن پیراهن ادمیلسون باعث عصبانیت این بازیکن شد و او نیز ضربه ای به پشت بازیکن الریان وارد کرد تا او نقش بر زمین شود.

 

1600262

 

1600267

 

1600265

 

1600262

شجاع در این صحنه با خالد محمد بازیکن الدحیل وارد درگیری شد که البته با بزرگ نمایی بازیکن حریف نیز مواجه شد ولی این مدافع ایرانی کارتی از داور دریافت نکرد.

 

1600268

 

1600260

المعز علی نیز به خاطر ضربه ای که به محمد جمعه مبارک وارد کرد، با نظر اتاق VAR از زمین مسابقه اخراج شد.

دیدگاه‌ها