کد خبر : 1754716 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:27 | 17.9K بازدید | 5 دیدگاه

الهلال به دنبال گلر و مدافع الاهلی

روزنامه الیوم خبر داد که باشگاه الهلال قصد دارد در تابستان پیش رو، 2 بازیکن الاهلی را به خدمت بگیرد.

الهلال به دنبال گلر و مدافع الاهلی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الیوم عربستان در شماره امروز خود از آغاز مذاکرات الهلال با مدیران الاهلی برای به خدمت گرفتن دو بازیکن این تیم خبر داد. این روزنامه نوشته است که الهلال جهت داشتن یک ذخیره مطمئن و برای رقابت با عبدالله المعیوف سنگربان با تجربه این تیم، قصد دارد تا محمد الربیعی سنگربان ذخیره الاهلی را به خدمت بگیرد.

 

1600273


دیگر بازیکن مدنظر آبی های ریاض، محمد آل فتیل مدافع ثابت الاهلی است. این بازیکن که جزو ترکیب ثابت تیمش محسوب می شود و در هر 6 بازی الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا برای تیمش به میدان رفت، دومین هدف تابستانی الهلال برای تقویت خط دفاعی خود است.


البته خریدهای الهلال در خط دفاعی تنها به آل فتیل محدود نمی شود و آنها سعید الربیعی مدافع الاتفاق را نیز زیر نظر گرفته اند و برای استحکام خط دفاعی، به دنبال جذب این بازیکن در تابستان هستند.


الیوم در ادامه نیز به تلاش های الهلال جهت به خدمت گیری اندرسون تالیسکا هافبک گوانگژو اورگرانده نیز اشاره کرده است و مدیران تیم قصد دارند تا این بازیکن را به عنوان جانشین سباستین جووینکو به خدمت بگیرند.

 

1600274


با توجه به حضور آندره کاریو و لوسیانو ویتو در لیست خارجی های الهلال و در صورت جذب اندرسون تالیسکا، دیگر بعید به نظر می رسد که الهلالی ها سراغ بازیکن خارجی دیگری بروند. در حال حاضر نیز با حضور موسی مارگا احتمال جدایی بافتیمبی گومیس بالا رفته و الهلال با خرید تالیسکا، باید از میان ویتو و کاریو، نام یک نفر را از لیست آسیایی خود خارج کند.


استقلال که موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی شود، باید به مصاف الهلال عربستان برود. دیداری که در شهریور ماه برگزار می شود و مکان برگزاری آن هنوز نامشخص است.

دیدگاه‌ها