کد خبر : 1754717 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:28 | 13.5K بازدید | 2 دیدگاه

عزت‌اللهی بهترین هافبک فصل وایله (عکس)

سعید عزت‌اللهی هافبک دفاعی تیم وایله بیشترین نمره را در بین بازیکنان خط میانی این تیم کسب کرده است.

عزت‌اللهی بهترین هافبک فصل وایله (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیگ دانمارک در حالی به آخرین روزهای خود نزدیک شده که تیم وایله بولدکلاب با حضور سعید عزت اللهی روزهای خوبی را سپری می‌کند و حالا فرصت رسیدن به جایگاه هفتم را نیز دارد.

 

در این بین عزت‌اللهی نیز عملکرد مطلوبی داشته و توانسته خود را به عنوان دومین بازیکن برتر تیمش مطرح کند. او همچنین بیشترین نمره را در بین هافبک‌های تیمش به دست آورده تا برترین بازیکن خط میانی وایله لقب گیرد.

 

او که این هفته با شوتی استثنایی دروازه گلر استرالیایی توماس را گشود، علاوه بر این گل، یک موقعیت هم خلق کرد و نرخ ۹۱٪ پاس صحیح را از خود به جای گذاشت. وی همچنین ۱۴ دوئل را به سود خود خاتمه داد.

 

1600280

 

عزت اللهی هفته گذشته نیز در دیدار با هورسنس یک پاس گل داده و روی گل سوم نیز تاثیر گذاشته بود. 

 

هافبک ایرانی وایله این فصل در ۲۷ بازی برای تیمش ۳ گل زده و یک پاس گل داده و جزو بازیکنان فیکس تیمش بوده است. او همچنین میانگین ۸۱٪ پاس صحیح را ثبت کرده و با ۴۷ توپ‌گیری، یکی از بهترین بازیکنان لیگ دانمارک در این زمینه بوده است.

 

او حالا در حالی بهترین روزهای فوتبالی‌اش را سپری می‌کند که امیدوار است در تابستان پیش رو یک انتقال بزرگ را تجربه کند. هرچند که حالا با حضور فیکس در وایله، توانسته توانایی‌هایش را نشان دهد و خود را در بین بازیکنان شاخص فوتبال ایران قرار دهد.

 

1600275

آلان سوسا مهاجم تیم وایله برترین بازیکن فصل این تیم است و سعید عزت اللهی در رتبه دوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها