کد خبر : 1754720 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:38 | 80K بازدید | 19 دیدگاه

باز هم بی عدالتی در حق سپیدپوشان

خشم رئال؛ آخرین تله برای قهرمان نشدن تیم زیدان

رئال مادرید تا پایان فصل برنامه بسیار فشرده ای در پیش دارد که سبب نگرانی و نارضایتی سپیدپوشان پایتخت اسپانیا شده است.

خشم رئال؛ آخرین تله برای قهرمان نشدن تیم زیدان

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها پس از اعتراضات شدیدی که در پی تساوی 2-2 برابر سویا به تصمیمات داوری داشتند، اکنون از برنامه فشرده بازی هایی که در پیش دارند نیز ناراضی هستند.

رئال روز پنجشنبه ساعت 22 میهمان گرانادا خواهد بود و تنها 66 ساعت بعد باید در یک بازی خارج از خانه دیگر روز یکشنبه در ساعت 18:30 به مصاف اتلتیک بیلبائو برود.

نکته اینکه تا زمانی که بازی رئال و گرانادا تمام شود، فرودگاه گرانادا بسته خواهد شد و سپیدپوشان مجبورند برای پرواز برگشت به مادرید با اتوبوس به سویا یا مالاگا سفر کنند و سپس حدود سه یا چهار صبح در مادرید به زمین بنشینند!

 

1599961

 

این امر نه تنها بر بقیه بازیکنان زین الدین زیدان تاثیر خواهد گذاشت بلکه بر آماده‌سازی آنها برای بازی با اتلتیک بیلبائو در استادیوم دو سن مامس نیز اثر منفی می گذارد.

رئال مادرید پیش از سفر به بیلبائو به زحمت وقت برای یک جلسه تمرین خواهد داشت، آن هم تمرینی که در صبح روز مسابقه و یا روز شنبه باید برگزار شود.

در این میان رئالی ها همچنین از این ناراحت هستند که بارسلونا  پس از بازی روز شنبه خود، بیش از 72 ساعت برای آمادگی قبل از دیدار خارج از خانه کاتالان ها برابر لوانته در روز سه شنبه فرصت خواهند داشت و بازی بعدی‌شان هم برای یکشنبه هفته بعد برنامه ریزی شده است.

اتلتیکو مادرید نیز پس از تساوی شنبه برابر بارسا در نوکمپ، روز چهارشنبه ساعت 22 میزبان رئال سوسیداد خواهد بود و سپس یکشنبه با اوساسونا دیدار خواهد کرد.

 

1595736

 

خشم رئال مادرید با توجه به اینکه فصل گذشته نیز اتفاق مشابهی برای آنها افتاد، افزایش یافته است. سال گذشته و پس از پایان قرنطینه رئالی ها مجبور شدند تا پنجشنبه ساعت 22 شب برابر ختافه بازی کنند و سپس در روز یکشنبه ساعت 14 در بیلبائو برابر اتلتیک به میدان بروند.

این به آن معنا بود که رئالی ها به زحمت 62 ساعت بین دو بازی فرصت داشتند و در همان زمان بارسلونا روز سه شنبه ساعت 22 با اتلتیکو بازی کرد و سپس روز یکشنبه باز هم در ساعت 22 و پس از آنکه بازی رئال مادرید و اتلتیک تمام شد، بار دیگر به میدان رفت.

رئالی ها پیش از دیدار برگشت‌شان در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ برابر چلسی، روز شنبه ساعت 21 بازی کرده بودند، در حالی که اتلتیکو مادرید که هیچ بازی میان هفته ای نداشت در ساعت 16:15 به میدان رفت.

در این میان در همان روز شاگردان توماس توخل با فولام در ساعت 18:30 رو به رو شده بودند.

 

 

1599964

 

دیدگاه‌ها