کد خبر : 1754726 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:01 | 10.4K بازدید | 5 دیدگاه

"زندگی بالا و پایین دارد"

مانه: این بدترین فصل دوران حرفه‌ای‌ام بود

سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول، در فصل جاری تنها 14 گل برای قرمزها به ثمر رسانده و به همراه دیگر بازیکنان حاضر در آنفیلد افت شدیدی را تجربه کرده است.

مانه: این بدترین فصل دوران حرفه‌ای‌ام بود

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه می گوید که فصل 21-2020 بدترین فصل دوران بازی اش بوده و ستاره لیورپول نمی تواند توضیح دهد که چرا قرمزها هم در سطح فردی و هم تیمی دچار افت شده اند.

پس از پایان دادن به حسرت 30 ساله لیورپول و قهرمانی در لیگ برتر در فصل پیش، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر سقوطی آزاد را از اوج افتخار تجربه کرد.

مهره های کلیدی یورگن کلوپ در ساختن آن لیورپول قدرتمند از جمله مانه، دچار افت شدیدی شدند و مصدومیت های پیاپی بازیکنان تاثیرگذار این تیم نیز کمکی به بهتر شدن اوضاع نکرد. کلوپ و شاگردانش هنوز برای رسیدن به تاپ فور می جنگند هر چند ممکن است در نهایت حتی به این هدف نیز نرسند.

 

1600285

 

مانه درباره فصل تلخی که قرمزها پشت سر گذاشتند گفت: "این بدترین فصل دوران بازی من بود. مجبورم که این را تایید کنم. اگر از من بپرسید که مشکل چیست؟ من برای پاسخ دادن به این سوال به مشکل برخواهم خورد. شخصا نمی دانم مشکل چیست!

چه اوضاع خوب پیش برود و چه بد، همیشه سعی کرده ام که مثبت باشم. من همیشه خودم را زیر سوال می برم.

من حتی معاینه و تستی را از سر گذراندم که وضعیت جسمی ام را بررسی کنم. آیا غذای مناسب می خورم؟ یا اینکه همه چیز تغییر کرده است؟  اما آنها نتایج تست را چک کردند و همه چیز خوب بود.

من باید بتوانم درک کنم که در زندگی بالا و پایین هایی وجود دارد. به تلاش کردن و سخت کار کردن ادامه خواهم داد و شاید با گذر زمان این مشکل هم رفع شود."

 

1585091

 

وینگر 29 ساله قرمز در هر سه فصل گذشته خود از مرز 20 گل گذشته بود، اما در این فصل تنها 14 بار موفق به گلزنی شده است.

از این تعداد تنها 9 گل در لیگ برتر به ثمر رسیده است. مانه در آخرین بازی لیورپول در لیگ برتر برابر ساوتهمپتون نیز موفق به گلزنی شد اما در 13 بازی گذشته خود در تمام رقابت ها تنها 3 بار موفق به گلزنی شده است.

با توجه به فصل کابوس وار لیورپول، تغییراتی در این تیم در حال انجام است و نام سادیو مانه نیز در بین بازیکنانی که ممکن است در این پنجره تابستانی آنفیلد را ترک کنند به گوش می رسد.

دیدگاه‌ها