کد خبر : 1754728 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:29 | 18.6K بازدید | 4 دیدگاه

برونو فرناندز:

جسی لینگارد بهترین بازیکن لیگ برتر است

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، گفت که همه در اولدترافورد خیلی خیلی برای لینگارد خوشحالند و بازگشت او به آمادگی کامل و فرم خوبش را تحسین کرد.

جسی لینگارد بهترین بازیکن لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز معتقد است که جسی لینگارد بار دیگر به اوج بازگشته و مدعی است که ستاره سابق منچستریونایتد که به صورت قرضی به وستهام رفته، در حال حاضر بهترین بازیکن لیگ برتر است.

لینگارد پس از اینکه از ترکیب منچستریونایتد خارج شد و فرصت بازی پیدا نکرد، در ماه ژانویه به صورت قرضی به وستهام رفت و در آنجا توانسته زیر نظر دیوید مویس به بالاترین سطح آمادگی خود در استادیوم لندن برسد.

فرناندز که خودش یکی از بازیکنانی بود که ملی پوش انگلیسی را به حاشیه راند و از ترکیب منچستریونایتد دور نگه داشته بود، معتقد است که لینگارد در چند ماه گذشته بهترین عملکرد را در میان ستاره های لیگ برتر داشته و می گوید که همه در اولدترافورد از پیشرفت او بسیار خوشحال شده اند.

 

1600289

 

فرناندز گفت: "اگر به جسی نگاه کنید... من فکر می کنم که در حال حاضر و اگر شما 10 بازی آخر را نگاه کنید، جسی در سطح بسیار بسیار بسیار بالایی بوده است. به نظر من که با توجه به 10 بازی آخر او بهترین بازیکن لیگ برتر بوده و در همه بازی ها هم گل زده و هم پاس گل داده است.

اینجا همه خیلی خیلی برای او خوشحالند. او اعتماد به نفسش را دوباره به دست آورده و چون اعتماد به نفس پیدا کرده دوباره اوج گرفته است. ما واقعا خیلی خیلی برای او و کاری که می کند خوشحالیم."

لینگارد در نخستین بازی خود برای وستهام در پیروزی 3-1 این تیم برابر استون ویلا دو گل زد و از آن زمان تاکنون خودش را به عنوان بازیکن اصلی در پیاده سازی برنامه های مویس ثابت کرده است.

 

1600292

 

این ستاره 28 ساله در 12 بازی بعدی خود در لیگ برتر در ترکیب وستهام هشت گل دیگر نیز به ثمر رساند و سه پاس گل داد تا نقشی کلیدی به صعود این تیم به رده پنجم جدول داشته باشد.

لینگارد قرار است در پایان این فصل بار دیگر به اولدترافورد بازگردد و سولسشر نیز گفته است که از او با اغوش باز استقبال خواهد کرد.

هر چند گزارش شده است که وستهام نیز مایل است تا با او قرارداد طولانی تری ببندد، اما لینگارد هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده خود نگرفته است.

 

1600288

 

فرناندز همچنین در پاسخ به این سوال که چه کسانی را به عنوان رقیب خود در کسب عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برتر می بیند، گفت: "کوین دی بروین به نظر من یکی از بهترین ها است. اگر به بازیکنان لیورپول نگاهی بیندازیم به عنوان مثال فکر می کنم محمد صلاح. اگر بگوید او خوب بازی می کند یا نه، باید بگویم که او هنوز دارد گل می زند.

هری کین هنوز هم در تاتنهام عالی عمل می کند. به نظرم رافینیا از لیدز هم کارش بسیار عالی است. سخت است که یک نفر را انتخاب کنم.

ایلکای گوندوگان از نیم فصل به بعد، از ماه دسامبر، خیلی عالی بوده و روبن دیاز از بنفیکا آمد و از زمان پیوستن به سیتی خیلی با ثبات و عالی بوده است.

من واقعا میسون مونت را دوست دارم. او هم از ابتدای فصل بسیار با ثبات بوده. جک گریلیش قبل از مصدومیتش واقعا خیلی خیلی خوب بود. به نظرم پاتریک بمفورد از لیدز هم کلی گل زده است، فکر کنم در این فصل 14 گل (15 گل در لیگ برتر) زده که واقعا خوب است."

 

دیدگاه‌ها