کد خبر : 1754730 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:35 | 107.7K بازدید | 39 دیدگاه

بحث پیروانی - فتاحی بر سر چه بود؟

نامه جنجالی پرسپولیس به سازمان لیگ (عکس)

باشگاه پرسپولیس در نامه خود به سازمان لیگ،به شکلی جالب اتفاقاتی که در روز بازی این تیم با سپاهان رخ داد را پیش‌بینی کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر، جنجال‌های مربوط به بازی پرسپولیس - سپاهان همچنان ادامه پیدا کرد و در بحث میان سرپرستان دو تیم، صحبت از نامه‌ای شد که باشگاه تهرانی به سازمان لیگ ارسال کرده و خواستار تامین امنیت این تیم در جریان ورود به اصفهان، انتقال به ورزشگاه و در نهایت حرکت از استادیوم نقش جهان به فرودگاه شده بود.

 

در متن این نامه، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خطاب به بهاروند رییس سازمان لیگ نوشته بود که «جهت پیشگیری از اتفاقات ناخوشایند» در ۴ مورد، تاکید لازم را انجام دهید.

 

باشگاه پرسپولیس در توضیح این چهار مورد، به مواردی اشاره کرده که اتفاقا در روز بازی پرسپولیس - سپاهان رقم خوردند و در واقع سازمان لیگ و نیروی انتظامی موفق نشدند به طور کامل از آن‌ها جلوگیری کنند: «۱. عدم حضور هواداران در فرودگاه و اطراف هتل، ۲. عدم همراهی و مزاحمت هنگام انتقال به ورزشگاه از سوی موتور سواران ۳. جلوگیری از حضور نفرات اضافی در استادیوم و ۴. اختصاص مسیر مناسب جهت تردد تیم پرسپولیس تا فرودگاه.»

 

 

شب گذشته، سرپرست تیم سپاهان، ارسال این نامه را عامل اتفاقات پیش و پس از بازی دو تیم می‌دانست اما باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که با آگاهی از جریان‌سازی در فضای مجازی و کانال‌های هواداری، این نامه را ارسال کرده است.

 

 

 

 

همچنین در دیگر مسابقات لیگ نیز باتوجه به آنچه مدیران این باشگاه پرهوادار بودن پرسپولیس می‌دانند، چنین نامه هایی را به سازمان لیگ برای تامین امنیت ارسال کرده بود.

 

دیدگاه‌ها