کد خبر : 1754736 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 14:12 | 44.5K بازدید | 4 دیدگاه

النصر:به ما ربطی ندارد الهلال به تهران می رود یا نه!

باشگاه النصر اعلام کرد که همچنان بر سر موضع قبلی خود مبنی بر میزبانی از تراکتور در شهر ریاض ایستاده است.

النصر:به ما ربطی ندارد الهلال به تهران می رود یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، مشخص شد که دو نماینده عربستان در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف نمایندگان ایران بروند و از آنجایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی این مرحله را از قبل مشخص کرده بود، بحث حضور نمایندگان ایران و عربستان در خاک طرف مقابل، باعث گمانه زنی های متعددی شد.


برگزاری دیدارهای استقلال با الهلال و همچنین النصر با تراکتور در زمین بی طرف و یا در زمین تیمی که به عنوان صدرنشین صعود کرده، همچنان بحث داغ مسائل فوتبال منطقه است. چند هفته پیش مدیریت النصر اعلام کرده بود که تنها در ریاض به مصاف تراکتور می رود و بامداد امروز نیز مدیر این باشگاه صحبت هایش را تکرار و اعلام کرد بر سر مواضع قبلی خود ایستاده است.


مسلی آل معمر که به تازگی ریاست باشگاه النصر را برعهده گرفته است، در گفتگویی تلویزیونی اعلام کرد اینکه الهلال به تهران می رود یا نه به ما مربوط نیست. او گفت: باشگاه النصر همچنان بر سر مواضع قبلی خود ایستاده است. بازی در ورزشگاه مرسول پارک ریاض و میزبانی از تراکتور حق این باشگاه است.


وی درخصوص اینکه اگر میزبانی بازی آنها با تراکتور به ریاض داده شود، آنگاه الهلال نیز برای دیدار با استقلال باید راهی تهران شود، گفت: من مسئول اینکه الهلال در کجا بازی می کند، نیستم. بازی در استادیوم مرسول پارک مقابل تراکتور، حق طبیعی النصر است و ما از حقمان دفاع می کنیم.


مواضع سفت و سخت النصر مبنی بر میزبانی این تیم از تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی، به بحرانی عجیب برای دو رقیب سنتی فوتبال عربستان تبدیل شده است. الهلالی ها معتقدند بازی ها همچنان باید در زمین بی طرف برگزار شود ولی هواداران النصر بر میزبانی خود از تراکتور پافشاری می کنند. باید دید در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا چه تصمیمی درخصوص مکان برگزاری بازی های نمایندگان ایران و عربستان خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها