کد خبر : 1754737 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 14:13 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

از حالا باید بیشتر حواسمان باشد؛

ثاقبی: بعد از گل من و آقای الهامی احساسی شدیم

هافبک نساجی بعد از دوری طولانی مدت از مستطیل سبز در نهایت در دیدار تیمش با مس رفسنجان به میدان رفت و یک گل سه امتیازی بسیار حساس هم زد.

ثاقبی: بعد از گل من و آقای الهامی احساسی شدیم

به گزارش "ورزش سه"، شاهین ثاقبی بازیکن اهل انزلی تیم فوتبال نساجی مازندران که در نیم فصل به این تیم پیوست، می خواهد روزهای بدی که در یکسال اخیر پشت سر گذاشته را در جمع شاگردان ساکت الهامی جبران کند. او در دیدار برابر مس رفسنجان زننده گل سه امتیازی تیمش بود و این روزها پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی که از روزهای انتهایی فصل گذشته گریبانش را گرفته بود، با آمادگی و امیدواری زیادی به روزها و هفته های آینده می اندیشد.
با این بازیکن گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید.

 

*نظرت در مورد پیروزی نساجی مازندران مقابل مس رفسنجان چیست؟
بازی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم به خاطر اینکه مس رفسنجان یکی از تیم های خیلی خوب لیگ ما است و از اینکه توانستم یک گل سه امتیازی بزنم خیلی خوشحالم. به نظرم این دیدار حتی برای ما بیشتر از ۶ امتیاز هم بود. قرعه سختی  قبل از این دیدار به ما خورده بود و دو بازی بسیار سخت با تیم‌های پرسپولیس و سپاهان داشتیم که خیلی می توانست ما را کمک کند که خدا را شکر همین طور هم شد.

 

*بعد از این همه مدت دوری از فوتبال با بازگشتت یک گل به ثمر رساندی که باعث شد تیمت سه امتیاز را نیز بگیرد؛ چه حسی داری؟
آره واقعاً حس خیلی خوبی بود و بعد از گلم سمت آقای الهامی رفتم و هر دوی ما احساسی شدیم و حس و حال عجیبی داشتیم‌ خداراشکر که امتیاز هم گرفتیم و همه جوره برای تیم خوب شد و برای من هم که واقعا اتفاقی عالی بود.

 

*در مورد دوران مصدومیت طولانی ات صحبت کن. فکر می کنم انگیزه زیادی برای بازگشت داشتی.

این دوره برای هر بازیکنی سخت است. من هم تمام تلاشم را می کردم که با قدرت برگردم و تمریناتم را مرتب انجام می‌دادم و منتظر فرصت بودم که آقای ساکت هم این فرصت را در اختیار من گذاشت و من هم توانستم جواب اعتمادش را بدهم.

 

1599233

 

 

*در این بازی علاوه بر این که یک گل به ثمر رساندی اخراج هم شدی. کلا بازی پر اتفاقی برای شخص تو بود در موردش صحبت می کنی.
واقعاً اخراج من خیلی اتفاق عجیبی بود. بطری را روی نیمکت زیرپا گذاشته بودم و گفتند که شماره ۶۵ بیاید. من گفتم که اتفاقی افتاده؟! ولی رفتم و در نهایت یک کارت زرد گرفتم و یک کارت هم در حین بازی گرفتم و متاسفانه اخراج اتفاق افتاد. مهم سه امتیاز بود که به آن نیاز داشتیم و کسب کردیم.

 

*تو یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم هایی که در آن بازی کردی بودی و سابقه بازی در تیم‌های بزرگی مثل سپاهان و تراکتور را داری و عضو تیم ملی امید هم بودی. فکر می کنی که بتوانی به روزهای اوجت بازگردی؟

سال گذشته هم فصل خیلی خوبی برای من بود و داشتم خوب کار می‌کردم ولی مصدومیت من را عقب انداخت ولی نا امید نشدم و سعی کردم با قدرت بیشتری برگردم و تمام تلاشم را می کنم که حتی به تیم ملی هم برسم؛ زیرا من با آقای اسکوچیچ در ملوان کارکردم و روی من شناخت دارد. هر کسی دوست دارد پیراهن تیم ملی را بر تن کند و من هم از این قضیه مستثنی نیستم.

 

*دلیل اینکه نساجی را انتخاب کردی چیست؟
اولین دلیل آقای ساکت الهامی بود. دوست داشتم با او کار کنم. در ماشین سازی هم زیر نظر او کار کردم و به نظر من یکی از فنی ترین مربی های ایران است. این خیلی برای من مهم بود که با یک مربی کار کنم که از او شناخت داشته باشم و اینکه فن مربیگری اش بالا باشد و بتوانم نکته ای از آنها یاد بگیرم و به پیشرفتم در فوتبال کمک کنند. به نظر من نساجی یکی از تیم‌های خوب ایران از لحاظ پر تعداد بودن هوادار است و کلی عاشق دارد. بازی کردن در نساجی حس و حال خیلی خوبی دارد با این که به خاطر کرونا  هواداران نیستند ولی در صفحات مجازی خیلی حمایت می‌کنند و خود من حس خیلی خوبی داشتم.

 

*به نظرت نساجی در لیگ ماندگار می‌شود؟
درست است که ما در ده پانزدهم جدول قرار داریم ولی قطعا در لیگ ماندگار می شویم و ما هم تمام تلاشمان این است که رتبه خوبی را به دست بیاوریم. افتادن اصلاً به نام نساجی نمی آید.

 

1600308

 

 

*فکر می‌کنم با این بازی و این گلی که زدی راه را برای خودت در بازی‌های آینده باز کردی...
در بازی بعدی که متاسفانه به دلیل اخراجی که در دیدار با مس اتفاق افتاد حضور ندارم و بعدش هم لیگ تعطیل می شود و فکر می کنم فرصت خوبی برای هماهنگ تر و منسجم تر شدن تیم ما است. ما در تمام بازی ها برای پیروزی به میدان می رفتیم ولی از این به بعد باید بیشتر حواسمان باشد.

دیدگاه‌ها