کد خبر : 1754738 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 14:26 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتظاری: فکری نفت را به ساحل آرامش رساند

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان این هفته در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم ماشین سازی تبریز خواهد بود.

انتظاری: فکری نفت را به ساحل آرامش رساند

به گزارش "ورزش سه"، نیما انتظاری هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص حضور محمد فکری در این تیم به ایسنا گفت: با آمدن فکری به نفت مسجدسلیمان، تیم به ساحل آرامش رسیده است و در دو بازی تحت نظارت او به چهار امتیاز خیلی خوب دست پیدا کرده ایم و توانسته ایم به وضعیت مان در جدول سر و سامان دهیم. امیدوارم این روند را تا پایان مسابقات ادامه دهیم.

 

وی بیان کرد: شرایط فصل بیستم برای نفت با وضعیت آن در فصل قبل متفاوت است زیرا تجریه بازیکنان فعلی خیلی کمتر بود؛ در ابتدای فصل نیز باتوجه به این که وضعیت مالی و مالکیت باشگاه مشخص نبود، آقای حسینی وقتی به نفت آمد مجبور شد کار خود را با بازیکنان جویای نام شروع کند. بازیکنانی که حتی خیلی از آن ها از رده سنی جوانان بودند. اما با عملکردی که در نیم فصل اول داشتیم، این انتظار را ایجاد کردیم که می توانیم روند خوب فصل قبل را برای نفت تکرار کنیم.


این بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اکنون نیز در حال تلاش هستیم تا ماندن نفت در لیگ قطعی شود و حتی می توانیم در ادامه به تک رقمی شدن هم فکر کنیم زیرا بازیکنان نفت نشان داده اند که توانایی انجام هر کاری را دارند.

 

وی درباره فرسایشی شدن لیگ و تاثیر آن در خستگی و آسیب دیدگی بازیکنان نیز عنوان کرد: این وقفه ها برای ما که در راس کادرفنی دچار تغییراتی شدیم خوب بود تا مربیان جدید بتوانند افکار خود را پیاده کنند اما نمی شود منکر آسیبی که این وقفه ها به بازیکنان وارد می کنند، شد. البته باتوجه به کرونا و همچنین لیگ قهرمانان و انتخابی جام جهانی، مسئولان هم مجبور شدند که این گونه برنامه ریزی کنند. اما این وقفه ها واقعا اذیت کننده است و هر چه به پایان لیگ نزدیک می شویم، تعداد بازیکنانی که دچار مصدومیت می شوند نیز بیشتر می شوند، آن هم در لیگ ایران که امکانات ریکاوری و برگشت بازیکنان به مسابقات، کم است.

انتظاری درباره نبود هواداران در ورزشگاه ها نیز گفت: نبود آن ها در عملکرد تیم ها خیلی تاثیر گذاشته است. هواداران نفت معروف هستند و بازی برای رقبا در مسجدسلیمان به خاطر حمایت همه جانبه هواداران از تیم شان سخت بود و خیلی حیف است که به خاطر همه گیری کرونا شاهد حضورشان در ورزشگاه نیستیم و اگر بودند مطمئنا خیلی از نتایج خانگی مان بهتر از آن چیزی بود که رقم خورد. واقعا دلتنگ هواداران هستیم و حسرت دیدن حضور هواداران نفت را در ورزشگاه دارم.

 

وی در ادامه نیز رسیدگی بیشتر از سوی مسئولان به تیم فوتبال نفت مسجدسیلمان، خاطر نشان کرد: واقعا مسجدسلیمان از شهرهای محروم ایران بوده که از نظر امکانات ضعیف است و این حق مردم مسجدسلیمان نیست. آن ها در این شرایط تنها دلخوشی شان تیم نفت است و به نظرم مسئولان باید از همین روزها برای فصل آینده تیم برنامه ریزی کنند، نه این که لیگ تمام شود و در آستانه آغاز لیگ بعدی به این فکر بیافتند که برای بستن تیم باید چکار کنند زیرا دیر بسته شدن و مشخص نبودن وضعیت مالی باعث می شود که بازیکنان خوب به مسجدسلیمان نیایند و در نهایت تیم ضرر می کند. پس همین الان وقت برنامه ریزی برای فصل آینده نفت مسجدسلیمان است.

 

این بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان در پایان نیز درباره بازی این هفته تیش مقابل ماشین سازی هم گفت: ماشین سازی تیم خوبی است و برای بازی با آن ها به جایگاه جدولی شان نگاه نمی کنیم. این تیم قابل احترام است و به نظر این دیدار سخت تر از بازی های دیگر است و باید با تمرکز صد درصدی وارد بازی شویم.

دیدگاه‌ها