کد خبر : 1754741 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 14:42 | 187.6K بازدید | 13 دیدگاه

بارسا نه؛ ستاره پی اس جی به وطن برمی‌گردد

نیمار و یک بند عجیب در قرارداد با پاریس

رسانه های برزیلی گزارش کرده اند که قرارداد بلندمدت جدید نیمار و پاری سن ژرمن حاوی یک بند مخفی است.

نیمار و یک بند عجیب در قرارداد با پاریس

به گزارش "ورزش سه"، در ماه های اخیر و در پی نامشخص بودن آینده ستاره برزیلی در پاریس، شایعات زیادی درباره بازگشت هیجان انگیز و پرشور نیمار به بارسلونا به گوش می رسید.

اما نیمار دراین هفته با امضای قرارداد جدیدی آینده خود و پاری سن ژرمن را تا سال 2025 به یکدیگر گره زد تا هرگونه امید و آرزویی برای بازگشت شورانگیز او به نوکمپ در آینده نزدیک از بین برود.

خبرگزاری UOL در برزیل گزارش کرده است که قرارداد نیمار و PSG حاوی یک بند بازنشستگی است که به ستاره برزیلی اجازه می دهد تا پیش از بازنشستگی از فوتبال به وطن خود بازگردد.

البته پاریسی ها نیز بندی را در این قرارداد گنجانده اند که به آنها اجازه می دهد تا قرارداد نیمار را برای یک سال دیگر هم تمدید کنند و او را تا سال 2026 در پارک دو پرنس نگه دارند.

 

1599494

 

UOL ادعا کرده است که این قرارداد به نیمار اجازه می دهد تا در سال 2026 به برزیل بازگردد و پیش از بازنشستگی از دومین دوره بازی خود در باشگاه محبوب کودکی‌اش سانتوس لذت ببرد.

نیمار از زمانی که پاریسی ها در سال 2017 با ریخت و پاشی 220 میلیون یورویی او را از چنگ بارسا درآوردند و رکورد گران‌ترین بازیکن جهان را شکستند، یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان پاری سن ژرمن بوده است.

 

1600317

 

پس از امضای قرارداد جدید با PSG، ستاره برزیلی از تمایل خود برای کسب افتخارات بسیار و اضافه کردن جام های دیگر به ویترین افتخارات این تیم صحبت کرد.

نیمار گفت: "من اینجا به عنوان یک فرد، به عنوان یک انسان و به عنوان یک بازیکن رشد کرده ام. اینجا خیلی چیزها آموختم. اتفاقاتی هم افتاد که نباید می افتاد. ما دعواهایی داشتیم، چند باری اوقات تلخ و غم انگیزی را گذراندیم، اما من خوشحالم و افتخار می کنم که بخشی از تاریخ پاری سن ژرمن باشم.

امیدوارم که جام های بسیار بیشتری را در ویترین افتخارات PSG قرار دهم."

 

1600322

 

نیمار در چهار سال حضورش در پاریس همچنان به جمع کردن جام های مختلف و افتخارات گوناگون مشغول بوده و در این مدت ستاره برزیلی سه جام قهرمانی لیگ یک، دو جام قهرمانی در کوپا دی فرانس و دو جام حذفی فرانسه را بالای سر برده است.

ستاره PSG همچنین سال گذشته به بردن جام قهرمانی چمپیونزلیگ نیز بسیار نزدیک شد، اما پاریسی ها در فینال 1-0 برابر بایرن مونیخ شکست خوردند تا همچنان حسرت قهرمانی در چمپیونزلیگ را داشته باشند.

دیدگاه‌ها