کد خبر : 1754755 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 16:11 | 84.9K بازدید | 10 دیدگاه

رسمی شدن اولین خرید بارسا پس از فینال چمپیونزلیگ

طبق ادعای موندودپورتیوو، نخستین خرید تابستانی بارسلونا پس از فینال لیگ قهرمانان قطعی می شود.

رسمی شدن اولین خرید بارسا پس از فینال چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، 8 خرداد احتمالا در پرتغال، فینال لیگ قهرمانان بین منچسترسیتی و چلسی برگزار خواهد شد و پس از آن اریک گارسیا مدافع اسپانیایی جوان سیتی به بارسلونا می پیوندد.

 

 

1543860

 

 

مدافعی که محصول آکادمی فوتبال لاماسیاست ولی از سال 2017 برای سیتی بازی می کند. او پس از چند فصل بازی برای پایه های سیتی از سال گذشته به تیم اول باشگاه اضافه شد و چیزی نمانده بود ژانویه 2021 به بارسا برگردد ولی در نهایت سران باشگاه ترجیح دادند تا پایان فصل صبر کرده و گارسیا را به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند.

گارسیا حتی پس از عقب نشینی بارسا از پیشنهاد اولیه و کاهش رقم دستمزدی که از پیش توافق شده بود نیز تصمیم گرفت پیشنهاد بارسلونا را قبول کند.

 

 

1595155

 

 

پپ گواردیولا سرمربی سیتی اخیرا اعتراف کرد که با وجود تلاش زیادی که به خرج داد، در نهایت نتوانست گارسیا را به تمدید متقاعد کند و او با پایان قراردادش راهی بارسا خواهد شد؛ باشگاهی که از کودکی رویای بازی در آن را داشت.

گارسیا که جدیدا توسط لوئیس انریکه به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شد و برای این تیم در مقدماتی جام جهانی به میدان هم رفت، فصل بعد می تواند نقطه اطمینان بخش دفاع آبی اناری ها باشد و احتمالا زوج اصلی جرارد پیکه محسوب خواهد شد. 

دیدگاه‌ها