کد خبر : 1754761 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 16:56 | 69.9K بازدید | 16 دیدگاه

پایان کار پیانیچ در نوکمپ

معاوضه بازیکن جدید بین یوونتوس و بارسلونا

بارسلونا و یوونتوس برای تحقق یک معاوضه بازیکن جدید در حال مذاکره هستند.

معاوضه بازیکن جدید بین یوونتوس و بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در یوونتوس بالاخره در تابستان از این تیم جدا شد و در معاوضه با آرتور ملو به بارسلونا پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال اسپانیا تجربه کند. هافبک بوسنیایی تا به اینجای فصل نتوانسته تبدیل به بازیکنی ثابت و تاثیرگذار برای بارسلونا شود و جذب او یک شکست بزرگ بود تا جایی که صحبت از جدایی ستاره بوسنیایی در میان است.

 

 

1585273

 

 

پیانیچ فصل جاری در 28 بازی 1275 دقیقه در میدان بوده و پس از بازی برگشت برابر پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، دیگر به او فرصت بازی نرسیده است.

 

طبق ادعای راک 1 پیانیچ همین تابستان بارسا را ترک خواهد کرد و جالب اینکه مقصد بعدی او یوونتوس است و به باشگاه تورینی باز می گردد. جالب تر اینکه بارسا قصد دارد طی یک معاوضه دیگر، پیانیچ را به یووه پس بدهد. 

 

 

1600319

 

 

این بار هدف بارسا جذب رودریگو بنتانکور هافبک اروگوئه ای است. در واقع آبی اناری ها بنتانکور را می گیرند و پیانیچ را به یوونتوس واگذار خواهند کرد.

از چند هفته پیش سران دو باشگاه در مورد این معاوضه صحبت کرده اند و گفته می شود پیانیچ با آغوش باز از بازگشت به یووه استقبال می کند. مذاکرات البته فعلا متوقف شده ولی در پایان فصل دوباره از سر گرفته خواهد شد. بنتانکور با 23 سال سن سابقه بازی برای بوکاجونیورز را دارد.

 

دیدگاه‌ها