کد خبر : 1754780 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:29 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

سوت دربی کوچک تهران در دست داور بین‌المللی

قضاوت دربی کوچک تهران به داور بین المللی و برجسته فوتبال کشور سپرده شده است.

سوت دربی کوچک تهران در دست داور بین‌المللی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ای که استقلال و پرسپولیس برگزار کننده دربی بزرگ پایتخت هستند، یک دربی دیگر هم در تهران برگزار خواهد شد؛ جایی که سایپا و پیکان دو تیم خودروساز لیگ برتر در یک مسابقه حساس رودرروی هم قرار می گیرند.


مسابقه خودروسازان فوتبال ایران که به دربی سکوت تهران مشهور است برای هردو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. سایپا که به تازگی تغییراتی در کادرفنی اش داشته، برای نیفتادن و سقوط نکردن می جنگد و پیکان نیز که امسال شرایط متفاوت و بهتری نسبتا به سال های گذشته پیدا کرده، برای رسیدن به رتبه های بالاتر در جدول رده بندی تلاش می کند.


از این رو با توجه به شرایط حساس دو تیم در جدول رده بندی، کمیته داوران نیز یک داور باتجربه را برای دربی کوچک تهران انتخاب کرده است.


اشکان خورشیدی داور بین المللی فوتبال که سال ها است در این عرصه فعالیت دارد و مسابقات مهمی را در کشور سوت زده، به عنوان قاضی مسابقه سایپا و پیکان انتخاب شده و بی تردید حضور این داور به کمتر شدن اشتباهات داوری کمک زیادی خواهد کرد.


با نظر کمیته داوران سعید قاسمی و بهزاد پناهی به عنوان کمک داور و احمد محمدی به عنوان داور چهارم، خورشیدی را در امر قضاوت دربی دوم پایتخت همراهی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها