کد خبر : 1754784 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:37 | 20.1K بازدید | 5 دیدگاه

بازگشت به الجزایر 

حمزویی دست به جیب شد تا از ایران برود

مهاجم تراکتور پس از رفع مشکلات ممنوع‌الخروجی خود فردا ایران را به مقصد الجزایر ترک می‌کند.

حمزویی دست به جیب شد تا از ایران برود 

به گزارش "ورزش سه" یکی از خریدهای زمستان فصل گذشته تراکتور، عکاشه حمزویی بود، مهاجم الجزایری که قرار بود در خط حمله تراکتور تحول‌آفرینی کند و در نقش جایگزین استوکس برای این تیم بدرخشد؛ اما او نتوانست نمایش لازم را در ترکیب تیمش داشته باشد و از ابتدای لیگ امسال نیز به دلیل عدم دریافت مطالبات خود، به دنبال جدایی از تراکتور بود.

 

او در نهایت با مدیران تراکتور به توافق رسید و قراردادش را فسخ کرد اما در هنگام خروج از ایران متوجه شد که ممنوع‌الخروج است و نمی‌تواند ایران را ترک کند؛ علت این اتفاق عدم پرداخت مالیات 15 هزار دلاری بود که حمزاوی اعتقاد داشت باشگاه تراکتور باید آن را پرداخت کند. پس از این اتفاق مهاجم الجزایری و باشگاه تراکتور وارد مناقشه شدند حتی پای سفارت الجزایر هم به میان آمد.

 

اما مسئله رفع نشد تا این‌که اتحادیه جهانی بازیکنان فوتبال در واکنش به عدم همراهی باشگاه تراکتور با حمزاویی مذاکرات با فدراسیون فوتبال ایران را آغاز کرد تا مشکل این مهاجم الجزایری حل شود؛ اما فدراسیون فوتبال هم پاسخی به ایمیل‌ها نداد تا کار به تهدید به شکایت برسد و اتحادیه جهانی مدعی شود که از فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتور به AFC و FIFA شکایت می‌کند.

 

طولانی‌شدن و البته بی‌ثمر بودن این فرآیند باعث شد تا آنطور که مهر نوشته خود عکاشه حمزاویی  برای خروج از ایران دست به جیب شود و مالیات معوقه خود را پرداخت کند؛ پس از این اتفاق، مشکل ممنوع‌الخروجی او نیز حل شد و توانست مجوز خروج از کشور را دریافت کند و قرار است فردا ایران را به مقصد الجزایر ترک کند.

دیدگاه‌ها