کد خبر : 1754788 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:47 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

لژیونرها دیگر نیازی به دریافت واکسن ندارند؛

اعتراض پرسپولیس به واکسیناسیون کرونا تکذیب شد

عضو کادرپزشکی تیم ملی اعلام کرد مشکل خاصی برای ملی‌پوشان بعد از تزریق دز اول واکسن کرونا به وجود نیامده است.

اعتراض پرسپولیس به واکسیناسیون کرونا تکذیب شد

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته بود که تعدادی از بازیکنان مدنظر دراگان اسکوچیچ برای حضور در اردوی تیم ملی مانند احسان حاج‌صفی، وریا غفوری، حسین کنعانی‌زادگان، علی قلی زاده و ... برای واکسیناسیون به مرکز تیم‌های ملی مراجعه کردند تا دز اول واکسن کرونا را دریافت کنند؛ قرار است دیگر ملی‌پوشان هم که در لیست اسکوچیچ حضور دارند، این مرحله از واکسیناسیون را تجربه کنند.

 

دکتر علیرضا شهاب عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با مهر  پس از تزریق دز اول واکسن کرونا به برخی ملی‌پوشان، در خصوص زمان تزریق دوز دوم واکسن و اینکه ممکن است این موضوع با اعزام تیم ملی به بحرین همزمان شود، توضیح داد: برای تزریق دوز دوم، حداقل ۲۱ روز زمان باید از دوز نخست گذشته باشد. بنابراین دوز دوم طبق شرایط تقویم زده خواهد شد. باید دید آیا بازیکنان در دسترس هستند یا خیر. حتی ممکن است دوز دوم بعد از بازگشت از بحرین به بعضی از نفرات تیم ملی تزریق شود. این بستگی به هماهنگی‌های تقویمی دارد.

 

عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این‌که لژیونرهای که در خارج واکسن دریافت کرده‌اند، آیا بار دیگر هم واکسن دریافت می‌کنند گفت: لژیونرهای ما در قطر واکسن دریافت کرده‌اند به علاوه مرتضی پورعلی گنجی که در چین بازی می‌کند. این بازیکنان اگر در لیست تیم ملی باشند دیگر نیازی به واکسینه شدن ندارند.

 

شهاب همچنین درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای تزریق واکسن بعد از دربی و اعتراض این باشگاه به زمان واکسیناسیون گفت: چیزی در این مورد به ما اعلام نکرده‌اند.

 

عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران در پایان با بیان اینکه نمی‌تواند نام واکسن تزریق شده به اعضای تیم ملی را بگوید، افزود: خوشبختانه تمام واکسن‌ها اثرات خوبی دارد.

دیدگاه‌ها