کد خبر : 1754790 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:58 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

کرمانشاهی برای صنعتی‌های لیگ سوت می‌زند

رضا کرمانشاهی دیدار سپاهان و مس رفسنجان را قضاوت خواهد کرد.

کرمانشاهی برای صنعتی‌های لیگ سوت می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات حساس هفته بیست و سوم لیگ برتر سپاهان اصفهان و مس رفسنجان به مصاف یکدیگر می روند. مسابقه ای که برای طلایی پوشان اصفهانی اهمیت ویژه تری خواهد داشت.


سپاهانی ها که مسابقه پرحاشیه ای را با پرسپولیس انجام دادند، حالا در هفته ای که دربی پایتخت انجام می شود امیدوارند دو رقیب اصلی شان برای کسب قهرمانی نتیجه دلخواه آنها را کسب کنند تا شاگردان محرم نویدکیا با برد مقابل مس رفسنجان به جایگاه خود در صدر جدول تحکیم ببخشند.


این مسابقه برای مس رفسنجان نیز اهمیت ویژه ای دارد. شاگردان محمد ربیعی چند هفته ای است نتایج خوبی نگرفته اند و به همین خاطر برای عرض اندام جلوی سپاهان انگیزه دارند.


در این شرایط کمیته داوران قضاوت بازی حساس دو تیم را به یک داور باتجربه سپرده است. رضا کرمانشاهی که در مسابقات مهمی طی سال های گذشته قضاوت کرده و یکی از داوران سخت گیر فوتبال ایران است، در اصفهان بین سپاهان ومس داوری خواهد کرد.


کمیته داوران با انتخاب کرمانشاهی به عنوان یک داور باتجربه قصد کرده شرایطی را به وجود آورد تا شبهه ای برای بازی سپاهان و مس وجود نداشته باشد.


گفتنی است؛ محمدجواد مداح و علی اکبر نوری کمک های کرمانشاهی خواهند بود و محمدحسین ترابیان به عنوان داور چهارم فعالیت می کند.

دیدگاه‌ها