کد خبر : 1754793 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 19:07 | 30.1K بازدید | 1 دیدگاه

مدافع فرانسوی لباس تیم ملی اسپانیا را می پوشد

آیمریک لاپورت، مدافع منچسترسیتی از این به بعد برای تیم ملی اسپانیا به میدان می‌رود.

مدافع فرانسوی لباس تیم ملی اسپانیا را می پوشد

به گزارش "ورزش سه"، ممکن است ایمریک لاپورت، مدافع متولد فرانسه منچسترسیتی در ترکیب تیم ملی اسپانیا در مسابقات جام ملت های اروپا در تابستان به میدان برود. چند هفته پیش لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا از مدیران فدراسیون فوتبال این کشور خواست شرایط دعوت از ملی پوش سابق تیم زیر 21 سال فرانسه را بررسی کنند و حالا نشریه مارکا مدعی شد آیمریک لاپورت مشکلی برای پوشیدن لباس لاروخا ندارد.

 

خود آیمریک لاپورت علاقمند به بازی کردن برای تیم ملی اسپانیاست و کار جور کردن مدارک او از تاریخ 21 می آغاز شده است. اگرچه مدیران فدراسیون اسپانیا هنوز در انتظار پاسخ استعلام از سوی فیفا هستند، اما به نظر می رسد پاسخ فیفا مثبت باشد و آیمریک لاپورت مشکلی برای حضور در ترکیب تیم ملی اسپانیا نداشته باشد.

 

1600364

 

لاپورت که در آژن فرانسه متولد شده، از همان دوران نوجوانی به باشگاه بیلبائو ملحق شد و هشت سال را در این باشگاه گذراند تا اینکه با انتقالی 65 میلیون یورویی به منچسترسیتی پیوست. این بازیکن 26 ساله فقط در ترکیب فرانسه در سطوح مختلف جوانان بازی کرده و هرگز در تیم اصلی به میدان نرفته است. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه نیز به صراحت اعلام کرده لاپورت جایی در برنامه های او ندارد و این بازیکن تا به حال برای تیم دشان بازی نکرده است.

 

طبق ادعای مارکا، ملیت اسپانیایی لاپورت تایید شده و روز چهارشنبه این موضوع رسما از سوی فیفا منتشر می شود. بدین ترتیب او به همراه سرخیو راموس، اریک گارسیا، پائو تورس و اینیگو مارتینز گزینه های لوئیز انریکه در یورو 2020 خواهند بود."

دیدگاه‌ها