کد خبر : 1754796 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 19:18 | 193.1K بازدید | 13 دیدگاه

شجاعی و دژاگه در محلی دور از ذهن!

مسعود-اشکان و کشف یک رشته جدید به جای فوتبال (عکس)

شاید هنوز برای نتیجه‌گیری زود باشد اما به نظر می‌آید دوران حضور دو کاپیتان مشهور در باشگاه تراکتور رو به پایان است.

مسعود-اشکان و کشف یک رشته جدید به جای فوتبال (عکس)

به گزارش "ورزش سه" در بازگشت تیم فوتبال تراکتور تبریز از کشور امارات و در شرایطی که آن‌ها خود را برای شروع مسابقات لیگ آماده می‌کردند، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو بازیکن شاخص تراکتوری‌ها که یکی از آن‌ها در مقطعی هدایت تیم را برعهده داشت، از حضور در تمرینات خودداری کرده‌اند؛ آن‌ها مشخصا در تراکتور مشکل مالی و دیرکرد دستمزدشان را پیگیری می‌کنند و به همین علت در تمرینات تیم شرکت نکرده‌اند.

 

این خبری بود که در هفته گذشته در یکی از روزنامه‌های ورزشی به چاپ رسید و حالا تبدیل به یک خبر عادی در بین تراکتوری‌ها شده است؛ آن‌هایی که می‌دانند تیمشان در مسیر تازه‌ای قرار دارد و احتمالا عصر کاپیتان‌های ملی در این باشگاه به پایان رسیده است.

 

 

1600400

 

 

عنوان کاپیتان‌های ملی، صفتی بود که مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی داده می‌شد؛ سه بازیکنی که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی را داشتند و با تراکتور قرارداد بستند. این دو در شرایطی به فصل‌های آخر دوران حضورشان در تراکتور نزدیک می‌شوند که احسان حاج‌صفی از این جمع جدا شده و به سپاهان پیوسته است.

 

امروز حسن آذرنیا مدیر تراکتور تبریز درباره غیبت دژاگه و شجاعی این‌طور گفت که این دو بازیکن تا پایان فصل با ما قرارداد دارند و باشگاه به صورت عام از کلیه طرفین قرارداد با خود انتظار دارد ضمن احترام به تصمیمات هیات‌مدیره و کادرفنی، رفتارهای خود را با مقررات و مفاد قرارداد فی‌مابین تطبیق بدهند؛ آذرنیا در پایان این گفتگوی رسمی اعلام کرده: باشگاه با شجاعی و دژاگه برای اخذ هماهنگی بیشتر آن‌ها با تصمیمات قانونی هیات‌مدیره و کادرفنی در حال مذاکره و تفاهم است.

 

 

1600401

 

 

این موضع تراکتوری‌ها، یک موضع قابل‌انتظار و برای خاموش کردن آتش شایعات است که در هر صورت از سنت‌های این باشگاه در مقابله با بحران‌های خبری محسوب می‌شود؛ اما با به طول انجامیدن این دو بازیکن مشهور و با توجه به شناختی که از کادرفنی تراکتور وجود دارد، باید دید چه آینده‌ای برای این دو متصور است.

 

در لیگ قهرمانان آسیا مسعود شجاعی چندان بازی نکرد اما اشکان دژاگه از بازیکنان اصلی تیمش بود و به نظر می‌رسید این رویه فعلا ادامه‌دار باشد؛ اما در شرایطی که بازیکنان تراکتور به تأسی از کاپیتان‌های خود امروز تمرین تیم را تحریم کرده و استوری بلندبالایی را در شرح وضعیت مالی خود منتشر کردند، دو کاپیتان تیم ملی امروز در مجموعه تیم ملی به همراه سعید آوک بازیکن تیم ملی پدل به تمرین این رشته ورزشی پرداختند.

 

 

1600398

 

 

رشته‌ای که شبیه تنیس است و در شرایط متفاوتی برگزار می‌شود؛ آوک از تمرین خود با دو بازیکن پرافتخار فوتبال ایران تصاویری منتشر کرده است. تصاویری که نشان می‌دهد این دو ضمن حفظ آمادگی بدنی، قصد ندارند تا رسیدن به یک توافق مشخص در دریافت مطالبات در تراکتور حاضر شوند.

 

دیدگاه‌ها