کد خبر : 1754797 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 19:22 | 27.6K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش پوچتینو به شایعه انتقال راموس به PSG

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، به شایعات انتقال سرخیو راموس به این تیم واکنش نشان داد.

واکنش پوچتینو به شایعه انتقال راموس به PSG

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید تا چند هفته دیگر به پایان خواهد رسید و بحث پیرامون آینده این بازیکن به یک ابهام مهم نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا تبدیل شده است. لوس بلانکوس هنوز نتوانسته با راموس به توافق دست پیدا کند و پاری سن ژرمن یکی از چند باشگاهی است که گفته می شود شرایط جذب این مدافع بزرگ را بررسی می کند.

 

 

1599418

 

 

در همین ارتباط مائوریسیو پوچتینو به احتمال جذب راموس توسط پاری‌سن‌ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی واکنش نشان داد و گفت: "انتقال راموس به PSG؟ من نمی خواهم پاسخ به این سوال بدهم چرا که می توان از همه چیز سوء برداشت کرد. سرخیو اکنون بازیکن رئال مادرید است. اما آنچه می توانم بگویم این است که ما مانند هر تیمی به دنبال پیشرفت در همه پست ها هستیم."

 

سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن در ادامه پیرامون مصدومیت کیلیان امباپه و آینده او نیز گفت: "شما باید مراقب این نوع آسیب دیدگی ها باشید اما او خوب تمرین می‌کند و برای بازی فردا مشکلی ندارد.

 

 

1596710

 

 

آمار، کیلیان امباپه را به عنوان یک بازیکن تعیین کننده در تیم نشان می دهد بنابراین کار بدون او دشوار است. کیلیان بازیکن مهمی در تیم ماست و روی او حساب کرده ایم. امیدوارم سال های زیادی او را در اختیار داشته باشیم."

دیدگاه‌ها