کد خبر : 1754801 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 19:29 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

پیولی: هنوز وقت جشن گرفتن نرسیده است

استفانو پیولی، سرمربی میلان هنوز صعود تیمش به لیگ قهرمانان را قطعی نمی داند.

پیولی: هنوز وقت جشن گرفتن نرسیده است

به گزارش "ورزش سه"، برتری بزرگ با سه گل در تورین مقابل یوونتوس باعث افزایش قابل ملاحظه شانس میلان برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا شده است. اما در آستانه دیدار مقابل تورینو، استفانو پیولی در نشست خبری حضور یافته و تاکید کرد هنوز هیچ چیز تمام نشده است.

 

استفانو پیولی گفت: "باید تعادل داشته باشیم. همانطور که بعد از دیدار با لاتزیو روحیه ما کم نشد، پس از  دیدار برابر یوونتوس هم حواسمان پرت نخواهد شد. ما متمرکز هستیم و بازی مهمی پیش رو داریم، زیرا هنوز هم باید امتیاز بگیریم. ما با قدرت در برابر حریف تاریخی پیروز شدیم، به خودمان باور داشته و هوشیار هستیم، اما می دانیم که هنوز کاری نکرده ایم.

 

1595457

 

ما فقط زمانی می توانیم جشن بگیریم که به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. باید این نگرش را حفظ کنیم، من از خوشحالی و روحیه بالا نمی ترسم، اما نگران هستم، زیرا جزئیات همیشه می تواند نتیجه یک مسابقه را تعیین کند و ما همچنان کمی مشکل داریم. بازی فردا با مسابقه روز یکشنبه متفاوت خواهد بود. حریف با یک سیستم و رویکردی متفاوت بازی می کند، بنابراین ترکیب به انتخاب های من بستگی خواهد داشت. شرایط تیم به خوبی بهبود یافته، اما ما باید همان قدر حواس جمع بازی کنیم.

 

روند رشد خود من هنوز تمام نشده و من نیز باید هنوز پیشرفت کنم. من دیگر یک مربی جوان نیستم، اما هنوز تمایل زیادی به اثبات خودم دارم. نلسون ماندلا می گوید اگر جرات ریسک کردن نداشته باشید یک رهبر واقعی نخواهید بود.

 

کمپین "Pioli Out"؟ من هرگز چنین چیزی را در میلانلو نشنیده ام و اینجا فضایی مثبت، همدلی با بازیکنان، کادر فنی و باشگاه وجود دارد. بنابراین تا وقتی که ما اینگونه کار کنیم آرامش خود را حفظ خواهم کرد."

دیدگاه‌ها