کد خبر : 1754812 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 20:34 | 59.3K بازدید | 1 دیدگاه

لائوتارو مارتینز:

انتقال به رئال مادرید؟ باور کنید چیزی نمی دانم

لائوتارو مارتینز، ستاره 22 ساله اینتر تاکید کرد تمایلی به جدایی از این باشگاه ندارد.

انتقال به رئال مادرید؟ باور کنید چیزی نمی دانم

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته بارسلونا تا آستانه جذب لائوتارو مارتینز پیش رفت و امسال نیز اخباری در مورد تمایل رئال مادرید به جذب این مهاجم 22 ساله و آرژانتینی از باشگاه اینتر منتشر شده است. اما لائوتارو مارتینز در مصاحبه ای تاکید کرد از این شایعات اطلاعی ندارد و در حال حاضر تمام تمرکز روی اتمام فصل به بهترین شکل با لباس اینتر است.

 

لائوتارو مارتینز گفت: "من آنتونیو کونته را دوست دارم، اما حتی اگر او جدا شود هم من بازیکن اینتر هستم و به کار خود در این تیم ادامه خواهم داد. شرایط فعلی برای من روشن و واضح است، ما با باشگاه صحبت کرده و راه حلی پیدا خواهیم کرد. باید همه همدیگر را درک کنیم.

 

1598901

 

شایعات انتقال به رئال مادرید؟ خودم نیز این شایعات را خواندم، اما باور کنید من چیزی نمی دانم. من از شرایط فعلی لذت برده و به چیزی فکر نمی کنم. ما می خواهیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم. من نمی دانم که زمان تمدید قرارداد فرا رسیده یا نه، اما ما در حال کار روی این موضوع با باشگاه هستیم.

 

در نهایت توافق حاصل خواهد شد. من آرام هستم و به روز زندگی می کنم. من از حضور در اینجا و عضویت در این پروژه خیلی خوشحالم. اگر قراردادی امضا کنم به آن احترام می گذارم. اگر باشگاه فکر می کند که من لیاقت بیشتری دارم با من تماس می گیرند. من نیز به حرف های آنها گوش داده و در ضمن تلاش خودم را می کنم."

دیدگاه‌ها