کد خبر : 1754814 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 20:39 | 29.7K بازدید | 2 دیدگاه

لواندوفسکی: متاسفم شزنی، اینتر لایق قهرمانی بود

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ از حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت رم متعجب شده است.

لواندوفسکی: متاسفم شزنی، اینتر لایق قهرمانی بود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این فصل بعد از یک دهه و با اقتدار در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل موفق به فتح اسکودتو شد و به روند موفقیت یوونتوس پایان بخشید. ووچیک شزنی، هموطن رابرت لواندوفسکی در یوونتوس بازی می کند و مهاجم بایرن مونیخ بابت عدم موفقیت هموطنش ابراز تاسف کرده است.

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "من برای ووچیک شزنی متاسفم و او هم تیمی و دوست من است. اما اینتر شایسته قهرمانی بود و آنها ثابت کردند که تیم بزرگی هستند.

 

1600396

 

کسب 9 قهرمانی متوالی مانند تیم هایی چون یوونتوس و بایرن مونیخ عملکرد فوق العاده ای است. شرایط امسال به دلایل بسیاری از جمله شیوع ویروس کرونا با دیگر فصول متفاوت بود، اما به طور کلی قهرمانی هر ساله دشوارتر می شود و آخرین عنوان همیشه سخت تر از قهرمانی قبلی است.

 

برخی از تیم های ایتالیایی را من به خوبی می شناسم و در لیگ قهرمانان اروپا با آنها روبرو شده ام. اما واقعیت این است که هم با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد داشته و هم در این باشگاه احساس خوبی نیز دارم. بی تردید سری آ یک لیگ تاکتیکی و دفاعی است. اما به ثمر رساندن گل در ایتالیا به اندازه آلمان، اسپانیا یا انگلیس دشوار است.

 

حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت رم؟ کمی متعجب شدم و انتظارش را نداشتم. اما رم تیم خوبی است و البته ما در مورد شهری صحبت می کنیم که به خاطر تاریخ کهن خود مشهور است."

دیدگاه‌ها