کد خبر : 1754822 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 21:52 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران اسپانیایی به ورزشگاه ها برمی گردند؟

قرار است طی ۲۴ ساعت آینده تصمیم در رابطه با بازگشت احتمالی هواداران به استادیوم ها در اسپانیا اتخاذ شود.

هواداران اسپانیایی به ورزشگاه ها برمی گردند؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برگزاری یک جلسه تقریباً یک ساعته دولت اسپانیا 24 تا 48 فرصت خواست تا در رابطه با درخواست لالیگا و باشگاه ها در رابطه با حضور تماشاگران در استادیوم ها تصمیم گیری کند. در واقع لالیگا معتقد است که باید در این باره با وزارت بهداشت اسپانیا توافق کنند تا شاید بتوانند در دو هفته پایانی مسابقات و پلی آف دسته پایین تر، هواداران در استادیوم حضور پیدا کنند؛ تصمیمی که فعلا روی هواست.

 

در جلسه‌ای که برگزار شد مقامات بهداشتی کشور اسپانیا و سایر مسئولان مربوطه به همراه خاویر تباس رئیس لالیگا، با یکدیگر هم اندیشی کرده اند تا نهایتا تصمیم درستی در رابطه با بازگشت هواداران اتخاذ شود.

 

 

1600411

 

 

البته خاویر تباس در مصاحبه اخیر خود ابراز امیدواری کرده بود که هواداران اگرچه با تعدادی محدود بتوانند در استادیوم‌ها حاضر شوند و دوباره تنور رقابت‌های لالیگا را داغ کنند. او گفت: " می توان حتی به شکل محدود امکان حضور هواداران در ورزشگاه را فراهم کرد. حتی اگر این تعداد 5000 نفر باشد. ما چندین ماه است شرایط را مورد بررسی قرار می‌دهیم اما در عین حال نمی‌توانیم با یک تناقض پیش برویم."

 

در واقع این احتمال وجود دارد که با سنجیده شدن شرایط، در برخی ورزشگاه ها اجازه حضور هواداران صادر شود و در برخی دیگر. با این حال باید منتظر 24 ساعت آینده ماند تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

دیدگاه‌ها