کد خبر : 1754827 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 22:21 | 57.1K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره هلندی فقط به یک شرط راهی بارسلونا می‌شود

به نظر می‌رسد تنها در صورت ماندگار شدن رونالد کومان، ستاره هلندی یعنی ممفیس دیپای راهی بارسلونا خواهد شد.

ستاره هلندی فقط به یک شرط راهی بارسلونا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا گفته شد که این سرمربی به شدت خواهان حضور هم وطن خود یعنی ممفیس دیپای در نوکمپ شده است. حتی در تمام طول تابستان شایعاتی در رابطه با این انتقال به گوش رسید اما نهایتاً مهاجم هلندی در لیون ماندگار شد.

 

 

1597831

 

 

با وجود به نتیجه نرسیدن این انتقال در تابستان اخیر هنوز هم اخبار زیادی در رابطه با علاقه باشگاه کاتالانی به جذب ستاره هلندی به گوش می رسد. در واقع گفته می‌شود که دیپای هنوز هم هدف اصلی رونالد کومان برای تقویت خط حمله بلوگرانا به حساب می آید و این سرمربی هلندی از سران بارسا درخواست کرده که در تابستان 2021 این انتقال را نهایی کنند.

 

اما در روزهای اخیر یک بحث جدی در رسانه‌های کاتالانی مبنی بر احتمال قطع همکاری باشگاه بارسلونا با رونالد کومان در پایان فصل مطرح شده است. بر این اساس برخی شایعات حاکی از آن است که بارسلونا از عملکرد سرمربی هلندی راضی نیست و این امکان وجود دارد که فرد دیگری فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

 

 

1597828

 

 

در همین ارتباط اکیپ مدعی شده که در صورت جدایی رونالد کومان از بارسلونا ممکن است آینده دیپای نیز با تغییراتی مواجه شود. بدین معنا که اگر کومان از بارسا جدا شود، آن ها دیگر برای به خدمت گرفتن مهاجم هلندی تلاش نخواهند کرد.

دیدگاه‌ها