کد خبر : 1754830 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 22:42 | 69K بازدید | 2 دیدگاه

زیدان و اشتباه بزرگی که برابر چلسی مرتکب شد

شاید اگر زین الدین زیدان در دیدار برگشت برابر چلسی از برخی ستاره‌های ناآماده خود استفاده نمی کرد نتیجه دیگری رقم می خورد.

زیدان و اشتباه بزرگی که برابر چلسی مرتکب شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مارکا، قبل از بازی برگشت در استمفوردبریج مرد فرانسوی همواره با غیبت ستاره های خود به منطقی ترین شکل ممکن کنار می آمد و همواره از آماده ترین بازیکنان در ترکیب تیمش استفاده می‌کرد.

 

با این حال زیدان نتوانست در لندن به روش خود وفادار باقی بماند و سه بازیکن یعنی سرخیو راموس، ادن هازارد و فرلان مندی که کاملا آماده نبودند را در ترکیب قرار داد.
لوس بلانکوس هزینه این اشتباه را پرداخت کرد و هیچ کدام از این سه بازیکن در ترکیب اصلی دیدار برابر سویا حضور نداشتند. جایی که در میان درام و جنجال، به راحتی می توان فراموش کرد که رئال مادرید عالی بازی کرد و تیم بهتری بود.

 

 

1598428

 

 

فدریکو والورده و آلوارو اودریوسولا دو بازیکنی بودند که در دیدار برابر سویا از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند و کاملاً نشان دادند که از آمادگی خوبی برخوردار هستند. از طرف دیگر ناچو فرناندز و ادر میلیتائو یک بار دیگر ثابت کردند که زوجی قابل اطمینان در قلب خط دفاعی محسوب می شوند. با توجه به این شواهد باید انتظار داشته باشیم که زیدان در ادامه مسابقات فصل به روش قبلی خود بازگردد و آماده ترین بازیکنان را به بازی بگیرد.

 

با این حال لوس بلانکوس هنوز هم نتوانسته از کابوس مصدومیت ها رهایی پیدا کند و آلوارو اودریوسولا آخرین کسی است با مصدومیت روبرو شده و باید دید که زیدان با این مشکل تازه چگونه برخورد خواهد کرد.

 

 

1595736

دیدگاه‌ها