کد خبر : 1754866 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:09 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد استاد الدوحه از صبری لموشی

مربی الدحیل در آستانه برکناری؟ (عکس)

پس از شکست الدحیل در دیدار نیمه نهایی امیر کاپ، رسانه استاد الدوحه قطر در مطلبی به انتقاد از صبری لموشی سرمربی این تیم پرداخت.

مربی الدحیل در آستانه برکناری؟ (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الدحیل در دیدار نیمه نهایی امیر کاپ قطر مقابل الریان تن به شکست داد و از صعود به دیدار فینال بازماند. با این باخت الدحیل بدون کسب جام، از تمامی رقابت هایی که در آن حضور داشت کنار رفت و همین مسئله منجر به انتقادات از صبری لموشی سرمربی الدحیل شد.

استاد الدوحه در مطلبی به شکست های الدحیل در رقابت های این فصل پرداخت و نوشت: فصل جاری فوتبال قطر برای صبری لموشی مربی فرانسوی الدحیل ناامید کننده بود، زیرا این تیم تمام رقابت های داخلی را از دست داد و از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز حذف شد و به مقام پنجم جام جهانی باشگاه ها اکتفا کرد. لموشی که در اکتبر سال گذشته به الدحیل پیوست، با شکست مقابل الریان آخرین شانس خود برای کسب جام را در رقابت های داخلی قطر از دست داد.

الدحیل که پس از جدایی ولید رکراکی با صبری لموشی قرارداد منعقد کرده بود، هدف از به خدمت گرفتن این مربی، کسب نتایج مطلوب و رسیدن به جاه طلبی های این باشگاه بود ولی این مربی در رساندن الدحیل به اهدافش ناکام بود.

الدحیل رقابت های لیگ را به السد واگذار کرد و این تیم عنوان قهرمانی را به دست آورد و در دیدار فینال جام قطر نیز مقابل السد تن به شکست داد و دو روز پیش نیز مقابل الریان در نیمه نهایی امیر کاپ شکست خورد.
در لیگ قهرمانان آسیا نیز الدحیل امیدوار بود که بتواند تا دیدار پایانی این رقابت ها پیش برود اما در مسابقاتی که در جده عربستان برگزار شد، در مرحله گروهی حذف شد و کارت صعود از این گروه به استقلال ایران رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

آخرین شکست الدحیل در دیدار نیمه نهایی امیر کاپ در برابر الریان، منجر به از دست رفتن تمامی عناوین و جام های ممکن شد و فصل به طور کلی برای این تیم از دست رفت تا آنها هیچ شانسی در رقابت های داخلی و خارجی نداشته باشند.
 
1600551

دیدگاه‌ها