کد خبر : 1754870 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:30 | 63.7K بازدید | 6 دیدگاه

پس از مسی نوبت به رونالدو رسید؛

نیمار: می‌خواهم با کریستیانو رونالدو بازی کنم

نیمار، ستاره برزیلی PSG، که سابقه بازی در کنار مسی را دارد، ابراز تمایل کرده که با رونالدو نیز هم‌بازی شود و ممکن است که در پاریس چنین شانسی داشته باشد.

نیمار: می‌خواهم با کریستیانو رونالدو بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، نیمار با تغییر نظرش در آخرین لحظات بیگانه نیست و اکنون به نظر می رسد که برای بار دوم باز هم دقیقا همین کار را کرده است.

نیمار که بیشتر زمان حضورش در پاری سن ژرمن را به دنبال پیدا کردن راهی گشته بود تا دوباره با مسی هم‌بازی شود، اکنون می خواهد که در کنار کریستیانو رونالدو بازی کند!

آینده فوق ستاره پرتغالی یوونتوس هنوز نامعلوم است و حضور او در تورین ممکن است در هیمن تابستان به پایان برسد، مخصوصا اگر بیانکونری نتواند سهمیه حضور در فصل چمپیونزلیگ را به دست بیاورد.

 

1600521

 

نیمار که پس از کش و قوس های بسیار و شایعه بازگشت قریب الوقوعش به بارسا، بار دیگر قرارداد خود با پاریسی ها را تا سال 2025 تمدید کرد، اکنون دیگر می داند تنها راه هم‌بازی شدن با دو فوق ستاره جهان فوتبال، ترغیب آنها به پیوستن به پاریس است. به نظر می رسد که ستاره برزیلی از جدایی مسی از کاتالان ها ناامید شده و اکنون امید به بازی کردن کنار CR7 را دارد.

 

1600520

 

نیمار گفت: "من می خواهم که با کریستیانو رونالدو بازی کنم. من تا همین جا هم با بازیکنان بزرگی مثل مسی و کیلیان امباپه بازی کرده ام، اما هنوز با کریستیانو رونالدو بازی نکرده ام."

این البته تنها هدف او نیست. ستاره PSG همچنین می خواهد با برزیل نیز به قهرمانی در جام جهانی برسد.

نیمار د راین باره افزود: "من می خواهم که جام جهانی را ببرم. این همیشه بزرگترین رویای من بوده اما من همچنین می خواهم که با PSG هم همه چیز را ببرم.

من اکنون تقریبا 30 ساله ام و در سطح فردی و شخصی دوران حرفه ای خوبی را داشته ام."

دیدگاه‌ها