کد خبر : 1754873 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:42 | 25.7K بازدید | 2 دیدگاه

5 روز تا پایان مهلت CAS به AFC

5 روز دیگر مهلت دادگاه بین المللی ورزش به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارایه دفاعیات در خصوص اعطای میزبانی به بحرین پایان می یابد.

5 روز تا پایان مهلت CAS به AFC

به گزارش "ورزش سه"، هنوز دفاعیات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارایه به CAS کامل نشده است اما AFC تا 27 اردیبهشت یعنی 5 روز دیگر فرصت خواهد داشت تا مدارک مستند خود را برای اعطای میزبانی به بحرین ارایه کند. بعد از این دادگاه بین المللی ورزش مدارک را بررسی و رای را صادر خواهد کرد. بر اساس تصمیمی که داوران این پرونده پیش تر گرفته اند تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری بازی ها در بحرین به قوت خود باقی است. آنها به همین بهانه با صدور دستور موقت برای پرونده و تعلیق بازی ها در بحرین مخالفت کرده اند. خیلی ها می گویند با اجرای این تصمیم بازی ها در بحرین برگزار می شود و احتمالا رای نهایی دادگاه بین المللی ورزش به سود کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهدبود. به خصوص که ممکن است در فاصله پایان مهلت دادگاه بین المللی ورزش به کنفدراسیون فوتبال آسیا تا شروع بازی ها در بحرین که نزدیک به دو هفته خواهد بود رای پرونده صادر نشود. 

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از اعلام آمادگی ایران و بحرین برای برگزاری بازی های باقی مانده مقدماتی جام جهانی 2022 میزبانی بازی ها را به بحرین اعطاء کرد. این مورد اعتراض فدراسیون فوتبال ایران قرار گفت به این خاطر که بحرین سه دیدار از دور رفت را میزبانی کرد و حالا بر اساس این تصمیم در چهار دیدار دور برگشت هم میزبان خواهد بود.

دیدگاه‌ها