کد خبر : 1754884 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 10:49 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

اسپورتینگ – ماریتیمو در هفته پایانی؛ تشریفاتی می شود

دیدار اسپورتینگ – ماریتیمو در هفته ی پایانی لیگ برتر پرتغال می تواند برای هر دو تیم حکم بازی تشریفاتی پیدا کند. البته برای قهرمان این فصل لیگ برتر پرتغال قطعا اینطور خواهد بود.

اسپورتینگ – ماریتیمو در هفته پایانی؛ تشریفاتی می شود 

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی اسپورتینگ در این فصل از بازی ها محرز شده و طبیعی است سرمربی این تیم نه تنها در بازی با ماریتیمو بلکه در هفته ی 33 هم به بازیکنانی میدان دهد که در گذشته کمتر در ترکیب ثابت تیم قرار گرفته اند. اسپورتینگ در فاصله ی دو هفته مانده به پایان این فصل از بازی ها 82 امتیازی است در حالی که پورتو با 74 امتیاز در رده ی دوم جدول قرار دارد. 

 

ماریتیمو تیمی که از امیر عابدزاده و علی علیپور در ترکیب بهره می برد هم اکنون با 34 امتیاز تیم چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال بشمار می رود. این تیم 4 امتیاز از آخرین تیم در معرض سقوط یعنی بوآویستا پیش است و اگر در هفته ی 33 موفق به شکست تیم ویتوریا گیمارش شود خیالش از بابت بقاء در جدول بازی ها راحت می شود و بدون دغدغه ی خاطر به مصاف تیم قهرمان یعنی اسپورتینگ می رود. 

 

گفتنی است در رقابت های لیگ برتر پرتغال 18 تیم حضور دارند که تیم های 17 و 18 به دسته ی پایین تر سقوط می کنند و تیم 16 هم در مرحله ی پلی آف حاضر خواهد شد. ماریتیمو تا چند هفته ی پیش یکی از گزینه های سقوط بشمار می رفت اما با نتایج خوبی که درهفته های پایانی به دست آورد کمی از منطقه ی خطر فاصله گرفت. با این حال بازی با ویتوریا گیمارش از حساسیت بالایی برای مارتیمیو برخوردار است به این خاطر که در صورت پیروزی در این دیدار بقای خود را در جدول رده بندی این فصل از بازی ها حتمی کند و همان طور که اشاره شد دیدار هفته پایانی با اسپورتینگ جنبه ی تشریفاتی پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها