کد خبر : 1754909 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:08 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

در آستانه پنجره تابستانی؛

تقاضای آرتتا از مدیران آرسنال: نیاز به منابع مالی داریم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از مدیران این باشگاه خواسته است تا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان از او حمایت کنند.

تقاضای آرتتا از مدیران آرسنال: نیاز به منابع مالی داریم

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا از استن کرونکه، مالک آرسنال، خواسته است تا منابع مالی مورد نیاز برای بازسازی این باشگاه را فراهم کند تا توپچی ها مجبور نشوند برای خرید بازیکنان جدید دست به فروش بازیکنان فعلی بزنند و به این ترتیب دچار ضعف شوند.

آرسنال برای نخستین بار در 26 سال گذشته و از فصل 96-1995 به بعد، ممکن است فصلی بدون حضور در رقابت های اروپایی را در پیش داشته باشد و بحران اقتصادی باشگاه مانع از آن خواهد شد که در بازار نقل و انتقالات نیز با قدرت ظاهر شوند.

آنها البته هم اکنون قلب خط هافبک خود را تقویت کرده اند، تقویت سمت چپ خط حمله و سمت چپ خط دفاع اما از برنامه های تابستانی توپچی ها است.

 

1600575

 

آرسنال قرار است در این تابستان هکتور بلرین، مدافع راست خود، را از دست بدهد. در حالی که الکساندر لاکازت و ادی انکتیا، در کنار بازیکنانی که به صورت قرضی در دیگر تیم ها بازی می کنند مانند ماتئو گوندوزی، لوکاس توریرا، جو ویلوک و آینسلی میتلندنیلز، با آینده ای نامعلوم روبرو هستند.

گرانیت ژاکا و برند لنو، دروازه بان آرسنال، دو بازیکن دیگری هستند که ممکن است در تابستان اجازه جدایی پیدا کنند تا آرسنال بتواند از فروش آنها پولی را که به شدت به آن نیاز دارد به دست بیاورد.

قرارداد قرضی مارتین اودگارد، دنی سبایوس و مت رایان در پایان فصل به اتمام می رسد و قرارداد داوید لوییز نیز همینطور.

 

1600574

 

آرتتا در این باره گفت: "بگذارید ببینیم چه پیش می آید. پیشبینی این یکی مشکل است اما به طور کلی ما دوست نداریم که بازیکنان خود را قربانی کنیم و دوست داریم که فقط قدرتمندتر شویم. به نظرم این مشخص است که اگر می خواهیم که تیم پیشرفت کند پس نیاز به منابع مالی خواهیم داشت."

فصل بد آرسنال باعث شده است که سوالات زیادی درباره توانایی این تیم و سرمربی آن در ورزشگاه امارات مطرح شود.

 

1600583

 

آرتتا در پاسخ به انتقاداتی که به سوی او روانه شده اند می گوید او خودش قضاوت خواهد کرد که آیا توانسته از بازیکنانش بیشترین توان و بهترین عملکرد را بگیرد: "درباره بیشتر آنها بله همینطور بوده است."

آرتتا اما می گوید که برای برخی از بازیکنانش حتی نهایت تلاش‌شان هم به اندازه کافی خوب نبوده است.

آرتتا افزود: "می توانیم بگوییم از همه آنها نهایت توان و عملکرد را، با یافتن راه هایی متفاوت برای عملی کردن این موضوع، گرفته ایم. مثلا بازیکن دیگری را در کنارشان قرار داده ایم تا به آنها فشار بیاورند.

برخی از بازیکنان تنها می توانند به سطح مشخصی برسند و نمی توانید بیش از آن به آنها فشار بیاورید. گرفتن عملکرد بهتر از آنها امکان ندارد.

سطح ما همان چیزی است که نشان داده ایم چرا که 38 بازی دروغ نمی گوید."

آرسنال امروز در لیگ برتر میهمان چلسی است. توپچی ها با 52 امتیاز اکنون در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارند و در مقابل شاگردان توماس توخل با 64 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی هستند.

 

دیدگاه‌ها