کد خبر : 1754915 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:33 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آرژانتینی چگونه به تیم ملی امارات رفت؟

سباستین تیگالی پس از درخشش هشت ساله در لیگ امارات به تیم ملی این کشور دعوت شد تا در مسابقات انتخابی جام جهانی حضور داشته باشد.

ستاره آرژانتینی چگونه به تیم ملی امارات رفت؟

به گزارش ورزش سه، لیگ فوتبال امارات با قهرمانی الشارجه به پایان رسید، تیم فوتبال شارجه با ۶۵ امتیاز و ۱۵ اختلاف امتیاز با تیم دوم جدول به عنوان قهرمانی دست یافتند اما رکوردی خاص از سوی سباستین تیگالی مهاجم النصر در لیگ امارات ثبت شد.


تیگالی که ۷ فصل در الوحده حضور داشت، در ابتدای فصل به النصر آمد و در پایان با این تیم به رتبه پنجم جدول لیگ امارات با ۴۷ امتیاز دست یافت. او در دیدار اخیر تیمش برابر الوحده تیم سابقش موفق به گلزنی شد تا به تمام تیم‌های حاضر در لیگ امارات گل زده باشد. او در مجموع به ۲۰ تیم در فوتبال امارات گل زده است.

 

1600603

 

تیگالی که از فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ و پس از خروج از الشباب عربستان به فوتبال امارات رفت، سابقه بازی در تیم اورتون انگلیس را نیز در کارنامه دارد. او در مجموع ۷ فصل برای الوحده موفق شد تا ۱۵۲ گل بزند و در این فصل نیز با پیراهن النصر ۱۱ گل به ثمر رساند تا در مجموع به رکورد ۱۶۳ گل برسد. هم اکنون فهد خمیس با ۱۷۵ و علی مبخوت با ۱۷۰ گل در رده های اول و دوم برترین گلزنان فوتبال امارات قرار دارند و تیگالی نیز در رتبه سوم است.

 

این ستاره آرژانتینی که با دریافت پاسپورت اماراتی، در لیست اخیر تیم ملی امارات نیز قرار دارد بیشترین گل خود را وارد دروازه الشارجه کرده است. او ۱۸ بار دروازه این تیم را باز کرده و در رده های بعدی این تیم‌ها قرار دارند: ۱۷ گل برابر الجزیره ، ۱۴ گل برابر عجمان،۱۳ گل برابر بنی یاس، ۱۲ گل برابر الوصل و ۱۱ گل برابر الظفره.

دیدگاه‌ها