کد خبر : 1754922 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:56 | 16.8K بازدید | 2 دیدگاه

بعد از رسیدن به دو فینال در یک نیم فصل

پاداش توخل؛ امضای قرارداد جدید با آبی‌ها در تابستان

چلسی قرار است از موفقیت توماس توخل در هدایت این تیم در ماه های گذشته، با پیشنهاد قراردادی جدید قدردانی کند.

پاداش توخل؛ امضای قرارداد جدید با آبی‌ها در تابستان

به گزارش "ورزش سه"، چلسی قرار است به عنوان پاداش عملکرد فوق العاده توخل در هدایت آبی ها به فینال چمپیونزلیگ و FA Cup و همچنین رساندن آنها به تاپ فور در لیگ برتر در پایان فصل قراردادی جدید به توماس توخل پیشنهاد دهد.

پیشتر فاش شده بود که در قرارداد 18 ماهه توخل و چلسی که در ژانویه گذشته امضا شد، بندهایی وجود دارد که به او اجازه می دهد در صورت رسیدن به هدف هایی مشخص، قرارداد خود با آبی ها را تمدید کند. اما باشگاه اکنون و پس از موفقیت خیره کننده سرمربی آلمانی در چند ماه گذشته، قصد دارد تا با قرارداد جدید دو ساله که امکان تمدید برای سال سوم را نیز دارد، توخل را برای طولانی مدت در استمفوردبریج نگه دارد.

توخل نیز مایل به امضای قرارداد جدید است و در ابتدا نیز چندان با قرارداد کوتاه مدتی که چلسی پس از اخراج فرانک لمپارد به او پیشنهاد داد، موافق نبود. این قرارداد جدید همچنین موجب خواهد شد تا دستمزد 8.5 میلیون یورویی فعلی او نیز افزایش یابد.

 

1600607

 

توخل در صورت پیروزی در فینال چمپیونزلیگ و قرار گرفتن در جمع تاپ فور لیگ برتر در پایان فصل، پاداش های قابل توجهی دریافت خواهد کرد، همچنین در صورت شکست دادن لستر در فینال جام حذفی در روز شنبه نیز پاداش خواهد گرفت که در مقایسه با دو پاداش قبلی از مبلغ کمتری برخوردار خواهد بود.

این مدل قرارداد بستن در چلسی در سال های اخیر تبدیل به رسم شده است چرا که باشگاه می خواهد هزینه اخراج سرمربیان را پاین بیاورد. لمپارد نیز قراردادی سه ساله با آبی ها امضا کرده بود اما یک بند فسخ پس از دو سال در آن قرارداد نیز لحاظ شده بود.

چلسی امروز در استمفورد بریج میزبان آرسنال است و آبی ها در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانند گامی بلند به سوی نهایی کردن رده تاپ فور خود در لیگ برتر بردارند.

 

دیدگاه‌ها