کد خبر : 1754926 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:22 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت نکو و رفقا به وطنی پر خاطره

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان باید تیمش را در برابر تیم سابقه اش نساجی هدایت کند.

بازگشت نکو و رفقا به وطنی پر خاطره

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان روز جمعه باید از هفته ۲۳ رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نساجی برود. شاگردان نکونام پس از نمایش قابل قبول در لیگ قهرمانان آسیا، در نخستین بازی توانستند گل گهر سیرجان را شکست بدهند و هم اکنون با ۳۰ امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به رقبا در رده ششم قرار دارند و در صورت گرفتن سه امتیاز در دیدارهای معوقه به رتبه چهارم خواهند رسید و در فاصله یک امتیازی استقلال قرار می‌گیرند.

 

جواد نکونام در حالی باید تیمش را در دیدار مقابل نساجی رهبری کند که خودش توانست نساجی را پس از ۲۴ سال به سطح اول فوتبال ایران برساند و دیدار دوباره با ورزشگاه پر خاطره وطنی قطعا دیدنی خواهد بود.


جواد نکونام(سرمربی)، حمیدرضا رجبی، مهدی هاشمی نسب(مربی)، یوسو(بدنساز)، سید محمد منتظری( آنالیزور)، مسعود اکبری (عکاس) و احمد عبدالله زاده، محمد میرب، محمد آبشک و محمد قاسمی‌نژاد (بازیکن) در این تیم سابقه بازی داشته‌اند و قطعا انگیزه زیادی برای موفقیت برابر تیم سابق خود خواهند داشت، تیمی که خاطرات خوب از آن به یادگار دارند. سعید آذری مدیرعامل و امیرحسین قاضی‌نور معاون اجرایی باشگاه فولاد نیز سمت‌های این چنینی در باشگاه نساجی داشته‌اند.

 

1600620

 

1600621

 


فولاد در دیدار رفت این فصل موفق شد برابر نساجی با یک گل به پیروزی برسد، آیاندا پاتوسی تک گل این دیدار را به ثمر رسانده بود.

دیدگاه‌ها