کد خبر : 1754927 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:22 | 29.7K بازدید | 4 دیدگاه

ال‌کلاسیکو بر سر ستاره نروژی؛

برای خرید هالند؛ بارسا بیشتر از رئال هزینه می‌کند

بارسلونا و رئال مادرید تنها دو تا از باشگاه‌هایی هستند که مشتاقند با ارلینگ هالند، ستاره جوان دورتموند، قرارداد امضا کنند.

برای خرید هالند؛ بارسا بیشتر از رئال هزینه می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با پیشنهاد رقم اولیه برای خرید ارلینگ هالند، با دورتموند آغاز به مذاکره کرده است. هالند با زدن 37 گل در 38 بازی خود برای دورتموند در اولین فصل کامل خود در این تیم، نظر بسیاری از باشگاه های تراز اول جهان را به خود جلب کرده است.

منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی نیز تیم های لیگ برتری هستند که علاقمند به امضای قرارداد با این اعجوبه 20 ساله هستند. بارسا و رقیب لالگایی‌اش رئال مادرید نیز در صف خریداران هالند قرار دارند.

در قرارداد هالند با باشگاه دورتموند یک بند آزادسازی 75 میلیون یورویی وجود دارد. هر چند این بند تا تابستان سال 2022 فعال نخواهد شد و گزارش شده است که دورتموند در صورتی که بخواهد اجازه جدایی هالند در پنجره نقل و انتقالات بعدی را صادر کند، 150 میلیون طلب خواهد کرد.

مشکلات مالی که بارسا و رئال مادرید در حال حاضر دارند، انتقال هالند به اسپانیا را با تردید روبرو کرده است.

 

1600625

 

اما اکنون ایان مک‌گری از پادکست ترنسفر ویندو می گوید که خوان لاپورتا، رییس بارسا، پیشنهادی 105 میلیون یورویی به دورتموند ارائه کرده است.

مک گری گفت: "بارسا پیشنهاد اولیه خود را، به مبلغ 105 میلیون یورو طبق اطلاعات ما، ارائه داده است. من فکر می کنم که این مبلغی نیست که آنها انتظار داشته باشند دورتموند بپذیرد، مخصوصا با توجه به ارزش این بازیکن که حدود 150 میلیون یورو تخمین زده می شود.

به هر حال آنها ترجیح داده اند که مثل همه مذاکرات، پیشنهاد خود را با رقمی پایین شروع کنند و نه با بالاترین رقمی که در توان‌شان است."

دانکن کاستلز، دیگر میزبان این پادکست، ادعا می کند که پیشنهاد بارسا در واقع بیش از آن چیزی است که رئال آمادگی پرداخت آن را برای هالند دارد. رئال قصد دارد تنها  75 میلیون یورو مبلغ بند آزادسازی هالند را بپردازد.

کاستلز گفت: "اطلاعاتی که از داخل باشگاه رئال به من رسیده حاکی از آن است که آنها مبلغی بیش از 75 میلیون یورو برای هالند پرداخت نخواهند کرد. این موضع قطعی آنها است. آنها می دانند که بند آزادسازی هالند ظرف یک سال به همین 75 میلیون یورو می رسد و قصد ندارند که مبلغ را بالا ببرند."

 

 

دیدگاه‌ها