کد خبر : 1754929 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 13:38 | 79.3K بازدید | 21 دیدگاه

بیانکونری از CR7 رو برگردانده؛

رونالدو در رختکن یووه منزوی شده است

گفته می شود که ستاره های یوونتوس معتقدند به کریستیانو رونالدو زیادی آزادی داده شده و با او متفاوت از بقیه رفتار می شود.

رونالدو در رختکن یووه منزوی شده است

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در رختکن یووه منزوی شده است چرا که هم تیمی هایش معتقدند به او زیادی آزادی داده شده است. فوق ستاره پرتغالی یووه بهترین گلزن این تیم در این فصل بوده و امشب نیز قرار است برابر ساسولو از ابتدا به میدان برود.

اما گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که روابطه رونالدو و هم تیمی هایش دیگر به آن خوبی که در چند ماه گذشته بود، نیست.بسیاری از بازیکنان یوونتوس معتقدند که این باشگاه به مهاجم سابق رئال مادرید و منچستریونایتد بیش از حد آزادی عمل داده است.

 

1600628

 

ستاره 36 ساله یووه روز بعد از شکست این تیم برابر میلان در تمرینات حاضر نشد و به جای آن به مارنلو، کارخانه فراری و مقر تیم فرمول یک اسب های رقصان رفت.

آندره‌آ آنیلی، رییس باشگاه یوونتوس و جان الکان، مدیرعامل فراری، ستاره پرتغالی را در این بازدید همراهی کردند. او در بازدید از مارانلو با چارلز لکلرک و کارلوس ساینز، دو راننده تیم فرمول یک فراری نیز دیدار کرد.

 

1600627

 

رونالدو همچنین در طول فصل به دلایلی که به بحث اسپانسرشیپ مربوط می شد، در چندین جلسه تمرین دیگر نیز غایب بوده است و بسیاری از هم تیمی های او معتقدند که این عادلانه نیست که باشگاه با رونالدو رفتاری متفاوت با دیگر بازیکنان این تیم داشته باشد.

طبق گزارش های متعددی که در ایتالیا منتشر شده است، سه بازی بعدی یووه می توانند آخرین بازی های رونالدو در تورین باشند و در صورتی که بیانکونری نتواند به تاپ فور برسد و در فصل بعد چمپیونزلیگ شرکت داشته باشد، ستاره پرتغالی درخواست جدایی از بانوی پیر را خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها