کد خبر : 1754932 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 14:01 | 49.3K بازدید | 8 دیدگاه

الیور کان:

100 میلیون یورو برای هالند؟ حرفش را هم نزنید!

الیور کان، نایب رییس آینده بایرن مونیخ، به دلیل قیمت بالای ارلینگ هالند، ستاره دورتموند، این تیم را از جمع خریداران او خط زد.

100 میلیون یورو برای هالند؟ حرفش را هم نزنید!

به گزارش "ورزش سه"، الیور کان امکان نقل مکان ارلینگ هالند در تابستان پیش رو از دورتموند به بایرن را رد و مبلغ درخواستی دورتموند را غیرقابل تصور توصیف کرد.

هالند که از زمان پیوستن به دورتموند در ژانویه سال 2020 توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر در فوتبال اروپا ثابت کند، نظر بسیاری از غول های اروپایی را به خود جلب کرده و بهترین باشگاه های جهان در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان به دنبال امضای قرارداد با او هستند.

بایرن هم یکی از باشگاه هایی بود که نامش در ارتباط با آینده هالند مطرح می شد اما کان مدعی است که آنها قادر نخواهند بود با وضعیت فعلی اقتصادی، چنین مبلغ هنگفتی را برای هالند بپردازند.

 

1590307

 

الیور کان گفت: "متاسفم اما هر کسی که در این باره صحبت کرده، این موقعیت را درک نکرده است. خریدی که، آنطور که ما شنیده ایم، بیش از 100 میلیون یورو خرج برخواهد داشت در حال حاضر برای بایرن قابل تصور نیست."

کان اصرار دارد که بایرن می تواند همچنان روی رابرت لواندوفسکی به عنوان منبع اصلی گلزنی، در آینده نزدیک نیز تکیه کند، هر چند که این مهاجم لهستانی اکنون به تولد 33 سالگی خود نزدیک می شود.

اسطوره بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان با اشاره به اینکه لواندوفسکی در تمام رقابت ها در این فصل 46 گل به ثمر رسانده، افزود: "رابرت هنوز اینجا دو سال قرارداد دارد. عملکرد او غیرقابل بحث است. او تا به اینجا 39 گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده!

فقط به همین دلیل هم که شده ما نیازی نیست که امروز به هالند فکر کنیم. رابرت می تواند برای چند سال دیگر هم در همین سطح بازی کند."

 

1597726

 

هالند که در این فصل در 38 بازی 37 گل برای دورتموند به ثمر رسانده تا سال 2024 با سیاه و زردها قرارداد دارد و باشگاه رسما اعلام کرده که در این فصل به او اجازه رفتن نخواهد داد.

هر چند این امر جلوی ابراز علاقه باشگاه هایی چون بارسلونا، رئال مادرید، منچسترسیتی، چلسی و منچستریونایتد را به خرید ستاره جوان نروژی نگرفته است.

گزارش شده است که در قرارداد هالند با باشگاه دورتموند یک بند آزادسازی 75 میلیون یورویی وجود دارد. هر چند این بند تا تابستان سال 2022 فعال نخواهد شد، اما دورتموند در صورت دریافت 150 میلیون یورو  اجازه جدایی هالند در پنجره نقل و انتقالات بعدی را صادر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها