کد خبر : 1754949 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 15:40 | 19.2K بازدید | 4 دیدگاه

ماموریت تراکتور؛ چیزی فراتر از انتقام

شاگردان رسول خطیبی برای کسب پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان انگیزه های بسیاری دارند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور پس از بازگشت از آسیا، اولین بازی خود در لیگ برتر را با تساوی یک بر یک مقابل پیکان در تهران پشت سر گذاشت و در هفته بیست و سوم باید مقابل صنعت نفت در تبریز به میدان برود.

 

تیم تراکتور در نیم فصل اول با هدایت مسعود شجاعی به عنوان بازیکن-سرمربی مقابل صنعت نفت با نتیجه دو بر یک شکست خورده بود؛ این تیم در بازی روز یکشنبه به دنبال جبران نتیجه بازی دور رفت خواهد بود؛ صنعت نفت آن دیدار را با گل به خودی تراکتوری ها در دومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه دوم با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان رساند؛ البته این تنها ماموریت تراکتوری ها در بازی با نفت نیست و آنها برای پیروزی، انگیزه های بالاتری دارند.

 

شرایط فعلی تراکتور در جدول رده بندی، دلیل مهم تری برای تراکتوری هاست که برای کسب پیروزی در این دیدار تلاش کنند؛ آنها در حال حاضر با 28 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی هستند و در 9 هفته باقی مانده باید تلاش کنند تا خود را به رتبه های بالاتر رسانده و شانس صعود به لیگ قهرمان آسیا را داشته باشند؛ اتفاقی که با توجه به فاصله کم امتیازات، شدنی به نظر می رسد.

 

1600666

صنعت نفتی ها در بازی رفت بعد از باز کردن دروازه تراکتور و کسب یک برد ثانیه آخری، این گونه مقابل دوربین عکاسان سجده شکر به جای آوردند.

 

تراکتور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 نمایش بسیار خوبی داشت و توانست در 6 بازی 2 برد و 4 تساوی را در حالی کسب کند که فقط در بازی اول دروازه اش باز شد و با دریافت تنها 3 گل، با عنوان بهترین خط دفاعی دور گروهی، به کار خود پایان داد.

دیدگاه‌ها