کد خبر : 1754953 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 16:03 | 23.2K بازدید | 3 دیدگاه

داوری و VAR ابهاماتی دارند

زیدان: هر حرفی بزنم، جنجال به پا می شود

زین الدین زیدان موافق استفاده از وی ای آر است ولی معتقد است برخی ابهامات نیز باید برطرف شوند.

زیدان: هر حرفی بزنم، جنجال به پا می شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از تساوی پرحاشیه خانگی برابر سویا و اعتراضات شدید به داوری که حتی خشم زین الدین زیدان را موجب شد، فردا باید به زمین گرانادا برود. با تساوی شب گذشته بارسا و اگر امشب اتلتیکو هم امتیاز از دست بدهد، رئال شانس بالایی برای قهرمانی پیدا خواهد کرد و باید گرانادا را شکست دهد.

 

 

1597957

 

 

زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« فصل گرانادا فوق العاده بوده و یک تیم باکیفیت هستند که مربی خوبی هم دارند. این بازی برای ما یک چالش بزرگ است و باید برنده از زمین خارج شویم. قطعا بازی سختی خواهد بود ولی چاره ای جز پیروزی نداریم.»

 

ذهنیت تیم:« سه بازی دیگر باقی است و بازیکنان را با انگیزه برای ارائه فوتبالی خوب می بینم. همه می دانند که باید برای سه امتیاز بجنگند. فردا باید ببینیم شرایط تیم چگونه است و در چه فرمی قرار داریم ولی برای من، مهم، جنگندگی تیم است.»

 

 

1599825

 

 

حواشی داوری:« وی ای آر به سود فوتبال است ولی باید برخی ابهامات نیز برطرف شوند. هر کسی کارش را انجام می دهد و نمی خواهم بیش از این در مورد داوری ها حرف بزنم. من به فوتبال ایمان دارم. ما کارمان را انجام می دهیم و داور هم کار خودش را. هر حرفی بزنم جنجال به پا می شود پس بهتر است روی خودمان تمرکز کنیم.»

 

آینده:« به این مساله فکر نمی کنم. سه بازی دیگر باقی مانده و توجهم فقط روی همین قضیه است.»

 

بررسی فصل رئال:« هر اتفاقی بیفتد، مطمئنم تیم تمام توانش را در زمین گذاشته و خواهد گذاشت و دلیلی برای حسرت نداریم. سه بازی دیگر برای قهرمانی لالیگا باقی داریم و همه تلاش مان را می کنیم. سپس باید دید کجای جدول قرار می گیریم.»

 

 

1600673

 

 

تماشای بازی رقبا:« هر بازی را بتوانم، می بینم. طبیعی نیز همین است؛ چون عاشق فوتبالم.»

 

بازگشت احتمالی هواداران در هفته پایانی:« باید ببینیم تصمیم مقامات مسئول چه خواهد بود و امیدوارم هواداران بتوانند برابر ویارئال به ورزشگاه بیایند. اگر باشند که چه بهتر چون فوتبال با هواداران زنده است ولی نظر من تعیین کننده نیست.»

 

دیدگاه‌ها