کد خبر : 1754962 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 17:19 | 23.5K بازدید | 4 دیدگاه

فصل برای مدافع بارسلونا به اتمام رسید

به نظر می رسد فصل برای سرخی روبرتو، مدافع اسپانیایی بارسلونا به اتمام رسیده باشد.

فصل برای مدافع بارسلونا به اتمام رسید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در خانه لوانته و در دیداری عجیب دو بار برتری برابر این تیم را از دست داد تا در فاصله دو هفته مانده به پایان این فصل لالیگا، شانس چندانی برای کسب عنوان قهرمانی نداشته باشد. حالا نشریه موندو دیپورتیوو خبر از مصدومیت ران پای راست سرخی روبرتو و احتمال اتمام فصل برای این مدافع اسپانیایی را داده است.

 

1600679

 

سرخی روبرتو که یکی از بدترین بازیکنان بارسلونا برابر لوانته بوده و عملکرد ضعیفی برابر این تیم ارائه کرد، قطعا در مسابقه هفته بعد تیمش برابر سلتاویگو غایب است و شرایط حضور در میدان را ندارد. بارسلونا 10 روز دیگر در آخرین دیدار فصل خود در لالیگا به مصاف ایبار خواهد رفت و بعید است شاهد حضور سرخی روبرتو در این بازی هم باشیم. بدین ترتیب این فصل توام با ناکامی احتمالا برای او تمام شده است.

 

بسیاری از هواداران بارسلونا عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم را دلیل اصلی نتایج ضعیف بلوگرانا در این فصل می دانند و سرخی روبرتو نیز یکی از بازیکنانی بود که به شدت مورد آماج حملات قرار گرفته بود. با افزایش احتمال جدایی رونالد کومان در پایان فصل، سرخی روبرتو نیز ممکن است یکی از بازیکنانی لقب گیرد که مجبور به ترک نوکمپ خواهد شد.

دیدگاه‌ها