کد خبر : 1754964 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 17:28 | 7.7K بازدید | 7 دیدگاه

بخاطر خستگی آسیا به ذوب باختیم؛

مهری: احساس خوبی از اولین دربی داریم

هافبک استقلال امیدوار است با نظر کادر فنی در دربی به میدان برود.

مهری: احساس خوبی از اولین دربی داریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری قبل از شروع تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: دربی بازی حساسی است که شرایط خاص خود را دارد. من اولین دربی‌ام را تجربه خواهم کرد که از این اتفاق احساس خیلی خوبی دارم و ان‌شاالله بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

او درباره تاثیر شکست اخیرشان مقابل ذوب‌آهن در دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: دربی شرایط خاص خود را دارد و با تمام بازی‌ها متفاوت است. ما فقط به دنبال کسب پیروزی هستیم و امیدواریم به برتری برسیم.

 

هافبک استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آمادگی و اعتماد به نفس لازم را برای این بازی دارد، ابراز کرد: ۱۰۰ درصد آمادگی و اعتماد به نفس دارم و اگر کادر فنی صلاح بدانند، در خدمت تیم هستم. اینکه از ابتدا بازی کنم یا نه، نظر کادر فنی است.

 

مهری اضافه کرد: بازی‌های ما را در آسیا دیدید که چطور کار کردیم و ۱۴ گل زدیم. تیم خیلی هجومی و خوبی داشتیم و ان‌شاالله بتوانیم در دربی نتیجه خوبی بگیریم.

 

او درباره اختلاف امتیازی در بالای جدول و امیدهایشان به قهرمانی گفت: هنوز ۱۰ هفته از لیگ برتر مانده و امیدوار هستیم روند پیروزی‌هایمان را از این هفته آغاز کنیم.

 

هافبک استقلال در خصوص دلایل شکست مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: از نظر تاکتیکی مشکلی خاصی نداشتیم و همان تیمی بودیم که در آسیا بازی کردیم. البته خستگی تورنمنت طبیعی بود، خیلی زود گل خوردیم و نتوانستیم به بازی برگردیم.

 

مهری درباره جدایی کمالوند از کادر فنی استقلال گفت: بالاخره آقا فراز مربی بزرگی است، اما این رفت و آمدها به ما مربوط نیست و این مورد را باید کادر فنی تیم بگویند. آقا فراز ۲۰ سال مربی بودند و نقش فنی مهمی در تیم داشتند، اما این رفت و آمدها ارتباطی به ما ندارد. وظیفه ما تمرین و بازی است.

دیدگاه‌ها