کد خبر : 1754968 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 17:50 | 25K بازدید | 1 دیدگاه

نفس راحت زیدان با بازگشت یکی از مصدومان رئال

تمرین امروز رئال در حالی برگزار شد که بهترین اتفاق ممکن حضور آلوارو اودریوسولا بود.

نفس راحت زیدان با بازگشت یکی از مصدومان رئال

به گزارش "ورزش سه"، پس از سه فصل پر فراز و نشیب آلوارو اودریوسلا در رئال، کمتر هوادار رئال تصور می کرد روزی از حضور این بازیکن در تمرین خوشحال شود ولی در شرایطی که رئال برای بازی فردا برابر گرانادا 5 مدافع اصلی خود را در اختیار ندارد، تمرین کردن اودریوسولا خبر بسیار خوشی برای کادر فنی بود.

 

 

1600651

 

 

رئال در یکی از حساس ترین بازی های فصل خود فردا باید به مصاف گرانادا برود و برای این بازی سرخیو راموس، رافا واران، دنی کارواخال، فرلاند مندی و لوکاس واسکز یعنی مدافعان اصلی خود را در اختیار ندارد.

تا دیروز گفته می شد اودریوسلا هم به این بازی نخواهد رسید ولی او امروز با تیم تمرین کرد تا زیزو نفسی به راحتی بکشد؛ با این حال سرمربی فرانسوی از ماروین پارک بازیکن تیم دوم رئال نیز برای بازی فردا دعوت خواهد کرد تا چیزی را به قضا و قدر نسپارد. به این ترتیب رائول مربی تیم دوم رئال برای بازی حساس پلی آف دسته دو مقابل ایبیسا یکی از بهترین مهره هایش را در اختیار نخواهد داشت.

 

 

1570224

 

 

اودریوسولا که فصل جاری 100 روز را به دلیل مصدومیت از دست داده، برابر سویا پس از مدت ها خوش درخشید و شاید اگر در سه بازی باقیمانده رئال نیز خوش بدرخشد، بتواند فصل بعد را نیز باقی بماند به خصوص اینکه تمدید قرارداد لوکاس واسکز با رئال، در هاله ای از ابهام است.

 

 

 

دیدگاه‌ها