کد خبر : 1754973 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 18:20 | 35.2K بازدید | 1 دیدگاه

کاسیمیرو کارت می گیرد؟

یک خطر بزرگ در 2 بازی پیش روی رئال مادرید

خطر 5 کارته شدن کاسیمیرو در دو بازی پیش روی رئال مادرید بدون تردید یکی از معضلات این روزهای کادر فنی است.

یک خطر بزرگ در 2 بازی پیش روی رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، به حساس ترین مقطع لالیگا رسیده ایم و رئال در میان انبوهی از غایبان به خصوص در فاز دفاعی، فردا شب در زمین گرانادا به میدان خواهد رفت. پس از این بازی، رئال دو بازی فوق العاده حساس دیگر برابر بیلبائو و سپس ویارئال پیش رو خواهد داشت.

اگر رئال بر گرانادا پیروز شود، دو بازی بعدی اهمیت بالاتری پیدا خواهند کرد اما رئال ممکن است در این دو بازی کاسیمیرو را در اختیار نداشته باشد.

 

 

1600646

 

 

ستاره برزیلی بی جانشین رئال در بازی اخیر برابر سویا از داور کارت زرد گرفت و 4 کارته شد. در تصاویر  ولیمشخص بود که او پای بازیکن سویا را لگد نکرده و روی همان صحنه نیز رئال گل اول را دریافت کرد.

کاسیمیرو با فریاد "نه" به کارت خود واکنش نشان داد و به خوب می دانست که هم باید دقایق باقیمانده را به نوعی مدیریت کرده و کارت دوم را نگیرد و هم اینکه خطر 5 کارته شدن در بازی بعدی نیز او را تهدید خواهد کرد.

 

 

1599789

 

 

کاسیمیرو همچون تیبو کورتوا و کریم بنزما بازیکنی بدون جانشین در تیم فعلی رئال است و غیبت او می تواند ضرر جبران ناپذیری وارد کند. اگر کاسیمیرو از یکی از دو بازی برابر بیلبائو و ویارئال محروم شود، این شاید در نهایت به قیمت از دست رفتن قهرمانی برای رئال تمام شود.

دیدگاه‌ها