کد خبر : 1754976 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 18:21 | 25K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی؛ کاپیتان لیورپول ادامه فصل را از دست داد

جوردن هندرسون، هافبک انگلیسی لیورپول دیگر قادر به همراهی این تیم در فصل جاری نیست.

رسمی؛ کاپیتان لیورپول ادامه فصل را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در فصل جاری شرایط عجیبی را تجربه کرده و نتوانست نتایج درخشان فصول گذشته خود را تکرار بکند. بی تردید مصدومیت های متوالی بازیکنان این تیم به خصوص در خط دفاعی نقش مهمی در افت محسوس مرسی سایدی ها داشت و در روزهای پایانی فصل نیز این آسیب دیدگی های پیاپی دست از سر یورگن کلوپ و باشگاه لیورپول بر نمی‌دارد.

 

1600697

 

امروز یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی مرسی سایدی ها اعلام کرد فصل برای جوردن هندرسون، کاپیتان باتجربه لیورپول به اتمام رسید و او دیگر در این چهار بازی باقیمانده در لیگ برتر قادر به همراهی این تیم نخواهد بود. لیورپول فردا شب در دیداری دشوار و حساس در استادیوم اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد می رود و نام جوردن هندرسون به فهرست بلندبالای مصدومان این تیم اضافه شده است.

 

البته یورگن کلوپ مدعی شد جوردن هندرسون به رقابت های یورو 2020 می رسد و مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی انگلیس نخواهد داشت. لیورپول حتی در صورت برتری مقابل یونایتد نیز چهار امتیاز با منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارد و در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل، شانس زیادی برای راهیابی به این رقابت ها ندارد.

دیدگاه‌ها