کد خبر : 1754978 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 18:37 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

اوتمار هیتسفلد:

ناگلزمان بهترین گزینه برای جانشینی فلیک بود

اوتمار هیتسفیلد، سرمربی سابق بایرن مونیخ معتقد است یولیان ناگلزمان گزینه مناسبی برای جانشینی هانسی فلیک خواهد بود.

ناگلزمان بهترین گزینه برای جانشینی فلیک بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دوران حضور هانسی فلیک به عنوان سرمربی روزهای درخشانی را سپری کرده و سال گذشته به یک شش گانه تاریخی و فتح تمامی جام های ممکن دست یافت. اما چند هفته قبل هانسی فلیک اعلام کرد دیگر تمایلی به ادامه این همکاری ندارد و یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان لایپزیش به عنوان جانشین او انتخاب شد. اوتمار هیتسفیلد تصمیم هانسی فلیک را درست دانسته و از انتخاب ناگلزمان نیز حمایت کرده است.

 

1600698

 

اوتمار هیتسفیلد گفت: "به نظر من هانسی فلیک در مورد جدایی از بایرن مونیخ تصمیم هوشمندانه ای را اتخاذ کرد. پس از کسب شش عنوان قهرمانی در طول یک سال دیگر دستاوردی پیش رو او نبود و هانسی فلیک نمی توانست کار جدیدی در بایرن مونیخ انجام بدهد. حالا فرصتی برای قبول پست جدید برای هانسی فلیک وجود دارد و من می توانم تصمیم او را درک کنم، زیرا او دوران پرفشاری را در بایرن مونیخ سپری کرد.

 

حضور جولیان ناگلزمان روی نیمکت بایرن مونیخ؟ او علیرغم این سن و سال بسیار بالغ عمل می کند. ناگلزمان روند پیشرفت فراوانی را طی کرده و روی نیمکت تیم هایی چون هوفنهایم و لایپزیش بسیار موفق عمل کرده است. بایرن مونیخ نمی توانست جایگزین بهتری از ناگلزمان برای هانسی فلیک پیدا کند و از نظر من این سرمربی در بایرن مونیخ نیز موفق خواهد شد."

دیدگاه‌ها