کد خبر : 1754984 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 18:59 | 37.2K بازدید | 6 دیدگاه

اختلاف در اردوی یوونتوس به اوج رسید

شرایط در اردوی یوونتوس مناسب نیست و تنش بر این باشگاه حاکم شده است.

اختلاف در اردوی یوونتوس به اوج رسید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در حال سپری کردن بدترین روزهای یک دهه اخیر خود است و حتی رسیدن به لیگ قهرمانان برای فصل بعد هم برای این تیم دشوار شده است. نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی به تشریح شرایط رختکن بیانکونری پرداخته و مدعی شد اختلافاتی بین ارکان مختلف باشگاه از جمله بازیکنان، مدیریت و البته کادر فنی و مشخصا آندره آ پیرلو ایجاد شده است.

 

1599875

 

به نظر می رسد بازیکنان یوونتوس تصور می کنند تمرینات پیرلو بیش از اندازه راحت بوده و این موضوع در عدم آمادگی آنها در فصل جاری نقش دارد. اما مسئله دیگر برخی اظهارنظرهای سرمربی جوان بیانکونری بوده که به مذاق بازیکنان یوونتوس خوش نیامده است. پیش از دیدار حساس هفته گذشته برابر میلان، آندره آ پیرلو در نشست خبری به انتقاد از وینستون مک کین پرداخته و مدعی شد رفتار این هافبک آمریکایی باید 100 درصد حرفه ای باشد، نه 50 درصد. همچنین جیجی بوفون، دروازه بان باتجربه یوونتوس نیز در رختکن منزوی بوده و بر خلاف تصور نقش چندانی در این باشگاه ایفا نمی کند.

 

در حال حاضر رابطه بین بازیکنان، مربیان و مدیران یوونتوس شکرآب شده و اینطور به نظر می رسد که تنها بازیکنان مقصران اصلی عملکرد بیانکونری در فصل جاری جلوه داده شده اند. البته به نظر می رسد پیرلو شانس چندانی برای حفظ موقعیت شغلی خود برای فصل آینده ندارد و حتی اگر این تیم به لیگ قهرمانان اروپا هم برسد، احتمالا این سرمربی جوان برکنار خواهد شد.

دیدگاه‌ها