کد خبر : 1754989 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 19:25 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

واتسکه:

مطمئنم هالند فصل بعد هم برای دورتموند بازی می‌کند

هانس یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند، تاکید کرد که ارلینگ هالند فصل آینده نیز با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

مطمئنم هالند فصل بعد هم برای دورتموند بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، آینده ارلینگ هالند به یکی از مهم ترین بحث های نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا تبدیل شده است. بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن این ستاره نروژی و گلزن هستند؛ تیم‌هایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا، منچستر یونایتد، منچستر سیتی و یوونتوس که همگی برای جذب این غول نروژی ابراز علاقه نشان داده اند.

 

 

1600626

 

 

با این همه باشگاه دورتموند هرگز نمی خواهد این ستاره گلزن خود را حداقل در تابستان پیش رو به فروش برساند و بارها روی این مسئله تاکید کرده است که ارلینگ هالند فصل آینده نیز کار خود را در این تیم ادامه خواهد داد اما بر هیچ کس پوشیده نیست که با توجه به علاقه تیم‌های بزرگ به این بازیکن رقم خوردن هر اتفاقی در تابستان امکان پذیر خواهد بود.

 

هانس یواخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند، که پیش از این نیز اعلام کرده بود که هالند یک فصل دیگر در دورتموند ادامه خواهد داد، حالا مصاحبه جدیدی در این باره انجام داده و می‌گوید: " مطمئن هستم که هالند فصل بعدی را هم برای دورتموند به میدان خواهد رفت و هرگز نگران این مسئله نیستم. دیگر باشگاه‌ها نیز نظر ما را در این باره می‌دانند. سال گذشته نیز ما به حفظ جیدون سانچو اصرار داشتیم اما تا واپسین روزهای نقل و انتقالات هیچکس این مسئله را باور نمی کرد. حالا می‌بینید که سانچو هم هنوز در اینجا حضور دارد."

 

 

1594624

دیدگاه‌ها