کد خبر : 1754991 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 19:24 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

صفحه AFC و یادآوری قهرمانی فوتسال زنان در آسیا؛

سومین سالگرد قهرمانی «ملکه‌های قهرمان» در جام ملت‌ها

صفحه فارسی‌زبان کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار ویدئویی از قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران در جام ملت‌های آسیا 2018 یاد کرد.

سومین سالگرد قهرمانی «ملکه‌های قهرمان» در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه" از آخرین دوره برگزاری جام ملت‌های آسیا فوتسال زنان که با دومین قهرمانی متوالی تیم ملی فوتسال زنان ایران همراه بود، سه سال می‌گذرد؛ به این مناسبت صفحه AFC فارسی ویدئویی از قهرمانی ملی‌پوشان ایرانی در این تورنمنت را امروز بارگذاری کرده و در وصف درخشش دختران ملی‌پوش از عبارت «ملکه‌های قهرمان» استفاده کرده است.

 

تیم ملی فوتسال زنان ایران در جام ملت‌های آسیا 2018 که به میزبانی کشور تایلند برگزار شد، توانست با هدایت شهرزاد مظفر که این روزها سکان هدایت تیم ملی فوتسال زنان کویت را برعهده دارد، به دومین قهرمانی متوالی خود دست پیدا کند و سال آینده نیز قرار است جام ملت‌های آسیا فوتسال زنان پس از دو وقفه به دلیل کرونا برگزار شود.

 

جایی که دختران ایرانی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به دنبال هت‌تریک در کسب قهرمانی آسیا هستند؛ هر چند که بیش از یکسال از تعطیلی اردوهای ملی فوتسال می‌گذرد و فدراسیون فوتبال در تکاپو برای احیای مجدد تیم ملی فوتسال زنان است تا با از سرگیری اردوهای آماده‌سازی، تلاش‌ها برای هت‌تریک قهرمانی در آسیا از سر گرفته شود.

دیدگاه‌ها